پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 52463
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل امور مالیاتی استان قم:

فرار مالیاتی خط قرمز وزارت دارایی است/ارزش افزوده سالی دو مرتبه محاسبه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور مالیاتی استان قم با تاکید بر اینکه فرار مالیاتی خط قرمز وزارت دارایی است، گفت: تقاضا دارم تولیدکنندگان در محسبات‌ بانکی خود اصل صداقت را رعایت کنند.
فرار مالیاتی خط قرمز وزارت دارایی است/ارزش افزوده سالی دو مرتبه محاسبه می‌شود
فرار مالیاتی خط قرمز وزارت دارایی است/ارزش افزوده سالی دو مرتبه محاسبه می‌شود
به گزارش قم نیوز، سهراب امدادی فر در جلسه‌ای با تولیدکنندگان موتور سیکلت استان قم با اشاره به تقویت سیستم ارزش افزوده اظهار کرد: ‌آینده نظام مالیاتی به ارزش افزوده بستگی دارد و قانون جدید ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی در حال تجزیه و تحلیل است.

وی با بیان اینکه اکثر تولید کنندگان با انباشته شدن ارزش افزوده مشکل دارند، عنوان کرد: به همت و با تلاش نیروهای اداره مالیات مشکل انباشته شدن ارزش افزوده درحال برطرف شدن است و در تلاش هستیم محاسبه ارزش افزوده را از سالی یک‌بار به سالی دوبار تغییر دهیم تا تولید کنندگان در پرداخت آن با مشکل مواجه نشوند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم افزود: عقیده ما بر این است که مشکلاتمان را می‌توانیم با تعامل و صحبت کردن حل کنیم و اگر بخواهیم برای حل مشکلاتمان ما مردم مقابله کنیم آنها نیز به تقابل با ما برمی‌خیزند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ استردادها به حداقل رسیده است، تصریح کرد: به کمک اداره مالیات استان تهران توانستیم استردادها را تا خرداد ماه تسویه کنیم.

امدادی فر با تاکید بر اینکه فرار مالیاتی خط قرمز وزارت دارایی است، خاطرنشان کرد: تقاضا دارم تولیدکنندگان در محاسبات‌ بانکی خود اصل صداقت را رعایت کنند زیرا بحث تراکنش‌های بانکی برای مبارزه با پولشویی انجام شده و درصد عظیمی از سهم فرارهای مالیاتی از تراکنش‌‌های بانکی تامین می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه سازمان ها باید سیستم خودشان را با سیستم جدید وزارت دارایی هماهنگ کنند، اضافه کرد: کسانی که در ماه‌های اخیر برای نخستین بار جریمه شده بودند را بخشیدیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtxei.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما