جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 22033

بودجه فرهنگی شهرداری قم ۲۱۲ درصد رشد داشته است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به رشد ۲۱۲ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری گفت: با توجه به اهمیت موضوع فرهنگ با اعتبارات تامین شده برنامه‌های مهمی در زمینه فرهنگ انجام می شود تا بتوانیم گام موثری را در این زمینه برداریم.
بودجه فرهنگی شهرداری قم ۲۱۲ درصد رشد داشته است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه اظهار کرد: شهرداری در چند سال اخیر رویکرد فرهنگی مناسبی داشته است، به طوریکه تمام ابعاد اجتماعی را مدنظر قرار داده است.

وی افزود: خوشبختانه در سال ۹۳ از لحاظ بودجه‌ای ۲۱۲ درصد نسبت به سال ۹۱ افزایش داشته‌ایم و در این بین برنامه‌های مختلفی را در بحث فرهنگ پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانیم گامی موثری را در زمینه فرهنگ اسلامی برداریم.

شهردار قم با اشاره به موضوع اقتصاد و اهمیت این موضوع در جامعه کنونی خاطرنشان کرد: در اقتصاد نیز کارهای مفیدی در سال گذشته انجام شد به طوری که در زمینه‌ اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های مهمی داشتیم و امسال نیز برای موضوع اقتصاد مقاومتی برنامه‌های لازم را پیش بینی کرده‌ایم.

دلبری خاطر‌نشان کرد: کمیته‌ای برای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی پیش بینی کرده‌ایم که در مجموعه شهرداری یک دبیرخانه دائمی برای این موضوع به کار گرفته خواهد شد.

وی تصریح کرد: ان‌شاءلله ما نیز بتوانیم امسال با رویکرد مدیریت جهادی که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید ویژه‌ای دارند، شاهد شتاب یافتن و توسعه شهر در زمینه عمران و آبادانی باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtye8.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما