يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 32023
آیت الله موسوی اردبیلی:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت بر عهده مردم گذاشته شود

قم نيوز : قم نگار: استادبرجسته حوزه علمیه گفت: جشن‌های دهه کرامت باید به صورت مردمی برگزار شود زیرا مراسم‌هایی که به‌صورت دولتی برگزار می‌شوند در ‌‌نهایت نتیجه دلخواه را ندارند.
برگزاری جشن‌های دهه کرامت بر عهده مردم گذاشته شود
به گزارش قم نگار، آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اظهار داشت: احیای دهه کرامت در کشور موضوعی است که قابل تقدیر است و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه در برگزاری جشن‌ها در این دهه باید به برخی موارد توجه شود افزود: این جشن‌ها باید به صورت مردمی برگزار شود زیرا مراسم‌هایی که به‌صورت دولتی برگزار می‌شوند در ‌‌نهایت نتیجه دلخواه را ندارند.

وی با بیان اینکه باید در این مراسم به سمت مردمی‌تر شدن حرکت کنیم عنوان کرد: این جشن‌ها در حال حاضر هم مردمی است اما باید این روند بیشتر شود.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید بر اینکه اقدامات صورت گرفته باید مبتنی بر مستندات باشد گفت: در صورتی که رخداد‌ها مستند باشند برای مردم قابل پذیرش‌تر هستند.

آیت الله موسوی اردبیلی با اشاره به اینکه امور نباید به دست افراد ضعیف سپرده شود زیرا نتایج کار مطلوب نمی‌شود خاطر نشان کرد: امور باید به دست افراد توانمند اداره شود و مسئولان نیز به دنبال برطرف کردن ایرادات کار‌ها باشند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjtyet.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما