دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : 36083
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست سازمان فرهنگی‌هنری و ورزشی شهرداری قم خبر داد

راه‌اندازی ۷ مرکز خدمات اجتماعی در مناطق محروم شهر قم

قم نيوز : قم نگار: سرپرست سازمان فرهنگی‌هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: تاکنون سه مرکز خدمات اجتماعی راه‌اندازی شده و تا پایان سال جاری این تعداد به هفت مرکز خواهد رسید.
راه‌اندازی ۷ مرکز خدمات اجتماعی در مناطق محروم شهر قم
به گزارش قم نگار، سید رسول موسوی‌نژادیان با اشاره به وظایف سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم، پرداختن به موضوعات اجتماعی است گفت: ضرورت دارد از ظرفیت دستگاه‌هایی که در این حوزه، چه دولتی و چه غیردولتی فعال هستند برای رفع آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی‌ هنری و ورزشی شهرداری قم از راه اندازی مراکز خدمات اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: مراکز خدمات اجتماعی در نقاط مختلف به ویژه محروم در حال راه اندازی و تاسیس است.

وی به راه‌اندازی سه مرکز اشاره و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده حداقل تا پایان سال هفت مرکز با همکاری سازمان بهزیستی راه‌اندازی می‌شود که علاوه بر خدمات فرهنگی و اجتماعی بحث مشاوره با موضوعات مختلف به ویژه طلاق و مواد مخدر در این مراکز انجام خواهد شد.

موسوی‌نژادیان با بیان اینکه برای پرداختن به موضوعات اجتماعی از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تصریح کرد: از ظرفیت‌های اداره کل بهزیستی و سایر دستگاه‌ها به ویژه معاونت اجتماعی و وقوع جرم دادگستری که همکاری خوبی با این سازمان دارند استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjtyet.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما