چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 47063
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نوزدهم ليگ برتر اميد انجام مي‌شود

تقابل صبا با ملوان / قمي‌ها در فكر فرار از خطر سقوط

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال اميد صباي قم در انديشه فرار از گزند تيم‌هاي قعرنشين ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر ملوان بندر انزلي صف‌آرايي مي‌كند.
تقابل صبا با ملوان / قمي‌ها در فكر فرار از خطر سقوط
به گزارش قم نیوز، استارت نخستین بازی‌های فصل 96 – 1395 لیگ برتر فوتبال امید ایران به عنوان دیدارهای هفته نوزدهم از روز چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه زده می‌شود و تیم‌های لیگ برتری در 6 مسابقه حساس رو در روی یکدیگر به میدان خواهند رفت و صبا در مقابل ملوان صف‌آرایی می‌کند.

در شرایطی که بالای جدول رده‌بندی تیم خونه به خونه بابل با ایجاد اختلاف امتیاز زیاد با تیم‌های دوم و سوم جدول بخت اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود اما رقیب این هفته تیم صبای قم یعنی ملوان بندر انزلی هشت امتیاز کمتر از صدرنشین در رتبه سوم جدول همچنان برای قهرمانی امیدوار است.

اما در پائین جدول رده‌بندی، تیم صبای قم که بین 12 تیم هشت امتیاز بیشتر از تیم آخر جدول دارد و هم اکنون در مکان هشتم است برای فرار از گزند تیم‌های قعرنشین و کاندیدای سقوط، این هفته مصمم به کسب هفتمین پیروزی خود و صعود از رتبه هشتم به مکان‌های بالای جدول است.

صبای قم چند هفته‌ای است که رنگ پیروزی را به خود ندیده و در مجموع از دیدارهای دور برگشت فصل جاری لیگ برتر امید ایران نتایج بسیار ضعیفی در مقابل حریفان خود کسب کرده اما امیدوار است با استفاده از فرصت تعطیلات سال جدید به وضعیت خود سر و سامان داده و در جدول موقعیت خود را بهبود ببخشد.

نماینده فوتبال استان قم در حال حاضر با 6 پیروزی، سه تساوی، 9 باخت، 18 گل زده، 24 گل خورده، تفاضل گل منفی 6 و 21 امتیاز رتبه هشتم جدول را در اختیار دارد اما شاگردان گلباشی در تعقیب خود تیم‌های 19 امتیازی مس رفسنجان، 18 امتیازی صنعت‌نفت آبادان، 16 امتیازی سپاهان اصفهان و 13 امتیازی شهرداری ارومیه را دارند.

با احتساب بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، چهار هفته دیگر به پایان این فصل از مسابقات باقی مانده و امیدهای صبای قم هنوز خیالی آسوده از بابت بقا در لیگ برتر ندارند زیرا فاصله آنها با دومین کاندیدای سقوط یعنی تیم 16 امتیازی سپاهان تنها پنج امتیاز است و صبا باید از میهمانی هفته نوزدهم در خانه ملوان تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا حداکثر امتیاز را از بازی‌های آتی کسب کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjtyex.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما