دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 13231
در طول یکسال گذشته صورت گرفت:

تایید 90 هزار نسخه بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق اینترنت

قم نيوز : قم نیوز: مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم اظهار داشت: سال گذشته 90 هزار نسخه دارو و پاراکلینیک از طریق اینترنت در مراکز طرف قرارداد بدون مراجعه بیمه شدگان تامین اجتماعی به دفتر اسناد پزشکی قم تایید شد.
تایید 90 هزار نسخه بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق اینترنت
به گزارش قم نیوز، داود علی محمدی ضمن تشریح برنامه‌ها و عملکرد فعالیت‌های انجام شده در سال ۹۱ اظهار کرد: طی یکسال گذشته بیش از ۵ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۹۹۰ نفر بار مراجعه سرپائی بیمه شدگان و ۵۸ هزار و ۳۰۷ نسخه بستری در مراجعه به ۷۶۵ موسسه تشخیصی و درمانی طرف قرارداد مورد رسیدگی قرارگرفت.

وی تصریح کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی قم با سه درمانگاه ملکی در سال گذشته، پاسخگوی یک میلیون و ۴۷۲ هزار بار مراجعه سرپائی و ۹۹۰ مراجعه بستری بوده است که از این مراجعات ۶۳۹ هزار بیمار توسط پزشکان ویزیت و ۸۳۳ هزار مراجعه از خدمات پاراکلینیک مراکز درمانی ملکی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی قم در ادامه با اشاره به اعزام رایگان ۸۰۰ بیمار از طریق واحد پذیرش، اطلاعات و اعزام بیمار مستقر در ستاد مدیریت درمان به بیمارستان‌های ملکی و طرف قرارداد تامین اجتماعی در خارج از قم افزود: مبلغ ۴۹۲ میلیون ریال نیز از محل بودجه غیر شمول به ۲۰۰ بیمار نیازمند که هزینه‌های درمانی سنگین داشته‌اند، پرداخت شده است.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjv8ev.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما