پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 46271
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم:

تونل مترو ریزش نکرده‌ است/تخریب دیوار خارجی کارگاه مترو در میدان ولیعصر

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه هیچ ریزشی در تونل اصلی و کارگاه اصلی مترو اتفاق نیفتاده است گفت: در کارگاه خط A مترو واقع در میدان ولیعصر دیوار جانبی کارگاهی احداث شده بوده که به دلیل وزن وارد شده از ناحیه سطح فروریخت.
تونل مترو ریزش نکرده‌ است/تخریب دیوار خارجی کارگاه مترو در میدان ولیعصر
حمیدرضا عابدی خرسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص ریزش تونل اصلی مترو در بلوار خلیج فارس اظهار کرد: در کارگاه خط A مترو واقع در میدان ولیعصر و محل خروج دستگاه تی بی ام، دیوار جانبی کارگاهی احداث شده بوده که به دلیل وزن وارد شده از سطح فروریخت.

وی با تاکید بر اینکه هیچ ریزشی در تونل اصلی و کارگاه اصلی مترو اتفاق نیفتاده است خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست که کسی در محل حضور داشته یا آسیب دیده باشد و نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی و اورژانس در محل حاضر هستند تا در صورت نیاز امدادرسانی لازم را انجام دهند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد: از مردم و رسانه‌ها خواهشمندیم از انتشار شایعات جلوگیری کنند و شهرداری اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص این حادثه در اختیار مردم قرار خواهد داد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcjv8ex.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما