قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از قرار گرفتن کشتی‌گیران صبای قم در جمع برترین‌های اوزان هشت‌گانه مرحله دوم رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور خبر داد.
حضور فرنگی‌کاران صبای قم در جمع برترین‌های جایزه بزرگ کشور
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی تصریح کرد:‌ بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان دیدارهای مرحله دوم رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های مدعی قهرمانی در هر دو رشته آزاد و فرنگی در خانه کشتی شماره ۲ تهران به انجام رسید.

وی با اشاره به قهرمانی تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک در مسابقات فرنگی این مرحله اضافه کرد:‌ رده‌بندی انفرادی و تیمی کشتی‌های دومین مرحله مسابقات کشتی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شد که همچون مرحله قبل شاهد حضور کشتی‌گیران صبای قم در جمع برترین‌ها هستیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: تیم مرکز جراحی اندیمشک در حالی قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی مرحله دوم مسابقات کشتی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور شد که تیم صبا تنها باخت این مرحله را برابر این تیم پذیرفت و قهرمانی را از دست داد.

وی اضافه کرد: در پایان مسابقات کشتی فرنگی که با حضور شش تیم و به صورت دوره‌ای برگزار شد تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک با ۵ پیروزی و بدون شکست قهرمان شد و تیم کشتی فرنگی صبای قم با کسب ۴ پیروزی و تنها یک باخت که برابر نماینده اندیمشک بود به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

حلوایی در ادامه به رده‌بندی تیمی و انفرادی این رقابت‌ها نیز اشاره کرد و افزود: در وزن ۵۹ کیلوگرم ایمان داودی از تیم کشتی فرنگی صبای قم با کشتی‌های زیبای خود در کنار سامان عبدولی از نفت مسجد سلیمان،‌ عبدالمحمد پاپی از اندیمشک، مصیب اکبری از پیام نور و محمد سلطانی از کرج یکی از برترین‌های این وزن شد.

وی یادآور شد: ‌در وزن ۶۶ کیلوگرم وحید میرفتح‌اللهی و عباس هوشمند از تیم کشتی فرنگی صبای قم در کنار مهدی زیدوند از اندیمشک، اباذر نورزاده از کرج و فرشاد عیسوند از نفت مسجد سلیمان به عنوان برترین‌های این وزن معرفی شدند.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: در وزن ۷۱ کیلوگرم جعفر توسلی از تیم کشتی فرنگی صبای قم در کنار رامین طاهری از نفت مسجد سلیمان،‌ رسول گرمسیری از اندیمشک،‌ برومند اصلان از پیام نور،‌ فرشاد بلفکه از کرج و داود رستمی از شهدای هفتم تیر رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی افزود: در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین مولایی فرنگی‌کار شایسته قم که دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا است در کنار فرشاد رستمی کیا از اندیمشک، وحید بابایی جعفری از نفت مسجد سلیمان، مهرداد بهرامی از هفتم تیر و میثم شریفی از پیام نور جزو برترین‌ها قرار گرفتند.

حلوایی ابراز داشت: در وزن ۸۰ کیلوگرم علی زینتی‌رفاه از تیم صبای قم همراه با مهدی هدایی از اندیمشک، علی شریفی از نفت مسجد سلیمان و مهدی ابراهیمی از شورای شهر کرج و در وزن ۸۵ کیلوگرم میلاد خسروی از صبای قم در کنار داود عابدین زاده از شورای شهر کرج، سامان عزیزی از شهدای هفتم تیر،‌ مصطفی خاقانی از اندیمشک،‌ ابوالفضل فلاح دوست از پیام‌نور و محمد رسولی از نفت مسجد سلیمان در جمع چهره‌های شاخص این مرحله از کشتی فرنگی جایزه بزرگ کشور قرار گرفتند.

وی افزود: ‌در وزن ۹۸ کیلوگرم حسین فتحی‌زاهد از صبای قم همراه با مصطفی صالحی‌زاده از نفت مسجد سلیمان، صمد کاظمی از پیام نور،‌ علی علیاری از شهدای هفتم تیر، مهدی پورشایان از پیام نور و مهدی زودآشنا از شورای شهر کرج و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مهدی نوری از صبای قم با امیر قاسمی منجزی از اندیمشک، مسعود نعمت‌چگانی نفت مسجد سلیمان، بهنام شجعی از شهدای هفتم تیر و پارسا نظری از پیام نور برترین‌های این مرحله کشتی فرنگی جایزه بزرگ کشور لقب گرفتند.

رئیس هیئت کشتی استان قم در پایان تصریح کرد: در رده‌بندی تیمی کشتی فرنگی تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک قهرمان شد و به ترتیب صبای قم،‌ نفت مسجد سلیمان،‌ دانشگاه پیام نور،‌ شورای اسلامی شهر کرج و شهدای هفتم تیر تهران در رده‌های دوم تا ششم ایستادند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvae8.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما