چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : 35921
منبع : پایگاه اطلاع رسانی قم نگار
با حضور آیت الله العظمی سبحانی

دومین همایش قرآنی "یاسین در آینه معرفت" در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می شود

قم نيوز : قم نگار: دومین همایش قرآنی " یاسین در آینه معرفت" صبح روز پنجشنبه هفدهم دی ماه در دارالقرآن علامه طباطبایی (رض) در قم برگزار خواهد شد.
دومین همایش قرآنی "یاسین در آینه معرفت" در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می شود
به گزارش قم نگار، مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در این همایش قرآنی که به منظور شناخت فضیلت، عظمت و دستورالعمل های سوره مبارکه یاسین برگزار خواهد شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدی از شاگردان علامه طباطبایی و از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عابدی رئیس دانشگاه های علوم و معارف قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و حضرت آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید به ایراد سخن می پردازند.

وی افزود: در این همایش که با همکاری جامعه المصطفی العالمیه، دانشگاه علوم و معارف قرآن و موسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد، از تلاش های رادیو قرآن و مبلغین و فعالان عرصه نشر معارف و عظمت سوره یاسین در گسترش و اهتمام عمومی به تلاوت قرآن تقدیر خواهد شد.

وی اضافه کرد: الواح تقدیر ۱۲ نفر از تقدیرشوندگان به امضای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سبحانی رسیده است و در پایان این همایش توسط معظم له تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjvhet.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما