دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 29621
منبع : روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم
معاون اداره کل اوقاف قم:

۸۰۰ هزار نفر از خیمه‌های معرفت در قم بازدید کردند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از بازدید بیش از ۸۰۰ نفر از خیمه‌های معرفت تا پایان نهمین روز فروردین ماه خبر داد.
۸۰۰ هزار نفر از خیمه‌های معرفت در قم بازدید کردند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی عزیزی با اشاره به برپایی ۲۵ خیمه معرفت در بقاع متبرکه و مساجد شاخص استان قم در بهار فاطمی امسال اظهار داشت: بر این اساس، ۷۵ نفر از مبلغان روحانی مستقر و اعزامی، در غرفه‌های مختلف این خیمه‌ها مشغول ارائه خدمات فرهنگی به زائران و شهروندان هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: خیمه‌های معرفت استان قم در سه رده کیفی و با تعداد غرفه‌های مختلف در موضوعات گوناگون، به دنبال انتقال مفاهیم فرهنگ دینی به مجاوران و زائران کریمه اهل بیت (ع) با استفاده از فرصت تعطیلات نوروزی بوده و در این راستا، فعالیت‌های متنوعی دارند.

وی با اشاره به غرفه‌های هشت‌گانه در خیمه‌های معرفت درجه یک گفت: کودک و نوجوان، فرهنگ انتظار، عفاف و حجاب، سخنرانی چند رسانه‌ای، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره وقف، مشاوره اعتقادی و روان‌شناختی و نمایشگاه کتاب، موضوعات مختلف این غرفه‌ها هستند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در خیمه‌های رده کیفی دو و سه هم غرفه‌های کودک و نوجوان، پاسخگویی به مسائل شرعی، فرهنگ انتظار و عفاف و حجاب تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به ارزیابی خیمه‌های معرفت نوروزی بر اساس معیارهای سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: به این ترتیب نقاط قوت و ضعف شناسایی و در مناسبت‌های آتی مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله پربازدید‌ترین خیمه‌های معرفت در نوروز امسال، خیمه برپا شده در مزار مقدس شیخان است که روزانه حدود ۷ هزار نفر از شهروندان و زائران کریمه اهل بیت (س) از آن بازدید می‌کنند.

عزیزی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان نهمین روز فروردین ماه سال جاری، بیش از ۸۰۰ هزار نفر از خیمه‌های معرفت استان قم بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjvme8.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما