قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انسانها در زندگی دائما دچار اشتباه و انحراف می شوند، اما هرکجا به نادرستی کار و مسیر خود پی بردند، باید سریعا به مسیر درست و صراط مستقیم بازگردند.
آقاتهرانی: انسانها در زندگی دائما دچار اشتباه و انحراف می شوند
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین \'مرتضی آقاتهرانی\' چهارشنبه شب در هیات فاطمیون قم افزود: انابه و بازگشت به مسیر درست پس از خطا و اشتباه، یکی از مهمترین عوامل در خودسازی و تهذیب نفس است.
 
وی با بیان اینکه انسان باید نسبت به خود، نسبت به پروردگار متعال و نسبت به هستی دارای معرفت و آگاهی باشد، خاطرنشان کرد: ایمان و خداباوری از عمق جان از عناصر مهم تهذیب نفس است و قطعا کسی که خود را همواره در محضر خدا بداند، زندگی او نسبت به دیگران متفاوت خواهد بود.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی ، رعایت تقوا و پرهیزکاری و همچنین صبر و ایستادگی در مسیر خدا و ارزشهای الهی را از دیگر عوامل خودسازی دانست و گفت: انسان باید در همه احوالات صادق و راستگو باشد و حتی در برخورد با کودکان نیز هیچگاه دروغ نگوید.
 
وی در پایان با بیان اینکه قرب الی الله و قبولی طاعات و عبادات جز با اخلاص و در نظر گرفتن خداوند متعال در همه حال امکان پذیر نیست، تصریح کرد: امروز جهان غرب به شدت به معنویت و آموزه های دینی احساس نیاز می کند، از این رو اگر معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را به خوبی برای جوانان غربی بیان کنیم، در جامعه به خوبی جا خواهد افتاد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjvme8.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما