سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 48611
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شهردار قم مطرح کرد

اجرای نخستین پروژه مشارکتی پارکینگ‌سازی در قم

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری از اجرای نخستین پروژه مشارکتی پارکینگ‌سازی در قم خبر داد.
اجرای نخستین پروژه مشارکتی پارکینگ‌سازی در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا معرفت دوشنبه شب در دویست و سی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه پروژه سرمایه‌گذاری پارکینگ در تقاطع عماریاسر و آذر گفت: این پروژه توسط شهرداری در مرحله پیگیری اجرا قرار داشت و تمام اسناد مناقصه تهیه شده بود تا خود شهرداری با منابع داخلی احداث را انجام دهد اما سعی داشتیم سرمایه‌گذار به پروژه وارد شود.

وی با بیان اینکه در این پروژه نخستین قراردادی است که وظایف شهرداری با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: این پروژه فتح بابی برای پیگیری تحقق وظایف شهرداری با مشارکت مردم است که اگر اجرایی شود کمک خوبی به مجموعه شهر خواهد کرد.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با تاکید بر ضرورت اقتصادی بودن پروژه برای مشارکت سرمایه‌گذار بیان کرد: باید پیش‌بینی صورت می‌گرفت تا این پروژه برای سرمایه‌گذار جذابیت داشته باشد و به همین خاطر واحدهای تجاری پیش‌بینی شد.

وی با تاکید بر اینکه به سرمایه‌گذار این اختیار داده شده که مشروط بر عدم افزایش زیربنا و کاهش پارکینگ‌ها معماری را تغییر دهد، گفت: در صورتی که واحد تجاری خاصی در پروژه باشد که نیازمند پارکینگ باشد باید پارکینگ را سرمایه‌گذار تامین کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjvmex.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما