پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : 30331
مدیرکل میراث فرهنگی قم:

خانه تاریخی «یزدان پناه» قم به بخش خصوصی واگذار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از واگذاری خانه تاریخی یزدان پناه استان قم در هفته میراث فرهنگی به بخش خصوصی خبر داد.
خانه تاریخی «یزدان پناه» قم به بخش خصوصی واگذار می‌شود
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی با اشاره به برنامه‌های هفته میراث فرهنگی در استان قم اظهار داشت: بازدید از موزه‌ها و آثار باستانی قم در هفته میراث فرهنگی و گردشگری برای گردشگران و توریست‌ها رایگان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به کاوش‌های صورت گرفته در محوطه باستانی تپه قلی درویش در نزدیکی امامزاده جعفر غریب قم، تصریح کرد: این منطقه توریستی و گردشگری که ازهفت هزار ساله پیش تا هزاره اول قبل از میلاد قدمت دارد؛ اکنون در حال کاوش است.

وی گفت: امکان بازدید این منطقه برای بازدید کنندگان ،به خصوص دانشجویان رشته‌های میراث فر هنگی و گردشگری در هفته میراث فرهنگی فراهم شده است.

رضایی با اشاره به تدریس رشته‌های میراث فرهنگی و گردشگری در دانشگاه علمی کاربردی مرکز میراث فرهنگی و گردشگری افزود: همچنین رشته میراث فرهنگی و گردشگری در برخی دانشگاه‌ها از جمله پیام نور و پردیس فارابی دانشگاه تهران در حال تدریس است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خاطرنشان کرد: در این هفته بازدید از خانه تاریخی زند، باغ گنبد سبز و خانه تاریخی ملاصدرا در کهک نیز برای عموم آزاد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان قم از واگذاری خانه تاریخی یزدان پناه استان قم در هفته میراث فرهنگی به بخش خصوصی خبرداد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjvtet.uqeytzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما