پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 44101
منبع : خبرگزاری فارس

عدالت در فوتبال ما وجود ندارد؛ بیش از این صحبت نمی‌کنم/باید از صبا حمایت شود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با تأکید بر اینکه در فوتبال ما عدالت وجود ندارد، گفت: در فوتبال ما چه از نظر فنی چه از نظر اقتصادی و اجرایی عدالت وجود ندارد و من در این مورد بیشتر از این نمی‌توانم صحبت کنم.
عدالت در فوتبال ما وجود ندارد؛ بیش از این صحبت نمی‌کنم/باید از صبا حمایت شود
به گزارش قم نیوز،  عبدالصمد مرفاوی  در نشست خبری پیش از دیدار صبای قم با استقلال تهران ضمن تسلیت شهادت جمعی از زائرین حسینی در حله عراق، با اشاره به شکست صبا مقابل استقلال در مسابقات جام حذفی اظهار کرد: شرایط این مسابقه با جام حذفی متفاوت بوده و با وجود اینکه بازی قبل نیازمند برنده نهایی بود اما در این بازی دو تیم از هم شناخت کافی پیدا کردند تا بتوانند بازی خوبی را ارائه دهند.

وی با تاکید بر آمادگی فنی و روحی بازیکنان صبای قم برای رویارویی با استقلال خاطرنشان کرد: سعی داریم بازی خوبی ارائه داده و نخست به دنبال کسب سه امتیاز با اجرای برنامه‌های تاکتیکی خود هستیم.

سرمربی صبای قم با اشاره به ظرفیت‌های استقلال، حضور بازیکنان جوان و با تجربه را در این تیم مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به پیشرفت روز به روز استقلال در این مسابقه هر تیمی که اشتباه کمتری مرتکب شود بتواند موفق شده و سربلند باشد.

وی با تاکید بر اینکه تمام بازیکنان صبا به دنبال این هستند که در مقابل استقلال ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارند خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مسابقه فردا برای دو تیم مهم و سخت است اما از آنجائیکه ما آمادگی خوبی داریم شرایط استقلال سخت تر خواهد بود.

مرفاوی ابراز امیدواری کرد که صبای قم بتواند در مسابقه فردا امتیاز کامل را به دست آورد و گفت: با وجود اینکه فردا نبرد سختی در پیش خواهد بود اما ما هفته به هفته بهتر شده‌ایم.

وی با اشاره به اظهارنظر سرمربی استقلال در خصوص بازی دفاعی صبای قم گفت: شرایط مسابقه فردا کاملاً با جام حذفی متفاوت است و شرایط همان مسابقه و وجود هزاران هوادار استقلال ایجاب می‌کرد که آنگونه بازی کنیم.

سرمربی صبای قم با تاکید بر اینکه شرایط تیمی 30 میلیارد همچون استقلال با تیمی 5 میلیاردی چون صبا متفاوت است تصریح کرد: در جام حذفی تمام تلاش ما بر گل نخوردن بود تا بتوانیم در ضربات پنالتی شرایط بهتری را فراهم کنیم اما در مسابقه فردا تنها قریب به 90 دقیقه فرصت داریم و تمام تلاش ما بر این است که در همین زمان حداکثر استفاده را ببریم.

وی با اشاره به مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، از شرایط داوری ابراز نگرانی کرد و گفت: داوری شرایطی را ایجاد کرد که ما امتیاز کامل را در مسابقه سیاه جامگان و گسترش فولاد نگیریم وگرنه امروز جایگاه ششم یا هفتم جدول را در اختیار داشتیم.

سرمربی صبای قم ضمن انتقاد از اظهارنظر برخی کارشناسان داوری بیان کرد: من به مباحثی که کارشناس داوری مطرح کرده و از روی آن‌ها کارشناسی می‌کند شک دارم که چطور پنالتی روی بازیکن ما را نمی‌بیند.

وی گفت: کارشناسی که با داور ارتباط خوبی داشته باشد قطعاً باید اینگونه صحبت کند که داور ضایع نشود؛ اما من اگر این مباحث را عنوان نکنم اذیت می‌شود.

مرفاوی ضمن بیان برخی مسائل در خصوص کارشناسی و داوری در مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: صبا از نظر مالی تیمی فقیر است و مسائل داوری نیز بر مشکلات ما افزوده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید به تیمی که فقیر است ظلم شود گفت: در این شرایط یا پول و امکانات داشت و یا در پشت پرده زد و بند کرد و نمی‌توان این ظلم را بخشید.

سرمربی صبای قم با تاکید بر اینکه داوران باید دقت و تمرکز بیشتری داشته باشند تا حقوق تیم‌ها ضایع نشود ابراز کرد: ما قصد توهین به هیچ داوری را نداریم و همه را جزو بهترین می‌دانیم اما باید جلوی تضییع حقوق گرفته شود.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از تیم فوتبال صبای قم، شرایط نامساعد مالی این تیم را مورد توجه قرار داد و افزود: ما دنبال شرایط خیلی عالی نیستیم و به همین دلیل هزینه زیادی هم نکردیم و امیدواریم شرایط متعادلی فراهم شود

مرفاوی با اشاره به اظهار نظر منصوریان در خصوص بازی دفاعی صبا، روش بازی نفت در زمان سرمربی گری منصوریان را یادآور شد و گفت: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم چراکه منصوریان دوست و همکار من است اما به نظر شما نفت سال‌های قبل خیلی هجومی بازی می‌کرد؟

وی با اشاره به نقش عنایتی در تیم صبا به عنوان رهبر تیم تصریح کرد: مربی باید از نیروی خود در هر جایی که می‌تواند استفاده کند، شاید نیاز باشد عنایتی به عنوان دروازه بان بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه در فوتبال ما عدالت وجود ندارد تصریح کرد: در فوتبال ما چه از نظر فنی چه از نظر اقتصادی و اجرایی عدالت وجود ندارد و من در این مورد بیشتر از این نمی‌توانم صحبت کنم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjvvex.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما