پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : 11431
منبع : قم نیوز

دومین همایش ملی برند سازی مجتمع های تجاری و مراکز خرید برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: دومین همایش ملی برند سازی مجتمع های تجاری و مراکز خرید با سخنرانی 8 تن از اساتید برجسته کشور در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد.
دومین همایش ملی برند سازی مجتمع های تجاری و مراکز خرید برگزار شد
به گزارش قم نیوز، به گزارش قم نیوز، در ابتدای این همایش روح الله بیطرفان دبیر اجرایی همایش طی سخنانی اظهارداشت: این همایش با هدف دست یافتن به راهکارهای علمی در عرصه برندسازی و تسهیل فروش و جلو گیری از چالش های موجود در مجتمع ها و مراکز خرید برگزارمی شود.

وی با بیان اینکه اولین همایش در بهمن سال گذشته در تهران برگزار شد بیان داشت:امسال نیز تصمیم گرفتیم تا با توجه به ظرفیت های که درساخت مجتمع های عظیم تجاری و مراکز خرید در قم وجود دارد این همایش را در قم برگزار کنیم.

دبیر اجرایی دومین همایش ملی برند سازی مجتمع های تجاری و مراکز خرید افزود: ما سعی کردیم که در این همایش از بهترین اساتید برجسته دعوت کنیم.
گفتنی است، در این همایش دکتر بهروز منصوری در خصوص آسیب شناسی مجتمع های تجاری و مراکز خرید،دکتر شهریار شفیعی در خصوص بررسی راهکارهای برندسازی مراکز تجاری و درآمدی بر فناوری های برند سازی مراکز تجاری، دکتر ارژنگ پیروزفر درخصوص معماری برند ساز، مهندس نیما کیمیایی در خصوص فروش و بازاریابی مراکز تجاری، مهندس جواد کریمی اصل پیرامون بررسی فرصت ها و تهدید های مراکز تجاری و مهندس رضا فرشته خو در خصوص ترجمان هویت برند در عناصر معماری به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjvxev.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما