شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : 40411
بازی دولتی‌ها با جان مردم در قم ادامه دارد

گرمای شدید در قم و ناتوانی استانداری در تصمیم‌گیری / دادستان قم از جان مردم محافظت کند

قم نيوز : قم نیوز: در حالی که گرمای شدید و گرد و غبار به گفته مسئولان سازمان هواشناسی فردا بر قم چیره می‌شود و به مردم قم توصیه شده است که برای رعایت سلامتی خود از خانه خارج نشوند، استانداری قم از تصمیم گیری برای تعطیلی شهر ناتوان است و با جان مردم قم بازی می‌کند.
گرمای شدید در قم و ناتوانی استانداری در تصمیم‌گیری / دادستان قم از جان مردم محافظت کند
به گزارش قم نیوز، به جرات می‌توان گفت در هیچ یک از سال‌های پس از انقلاب تا امروز، قم شاهد چنین مدیران دولتی‌ای ناتوان در تصمیم گیری‌های فوری در پست‌های اداری خود نبوده
است.

مدیرانی که بود و نبودشان در استان فرقی ایجاد نمی‌‎کند زیرا در نبودشان نیستند تا تصمیمی بگیرند و در بودنشان، جراتی برای گرفتن تصمیم ندارند. این مسئله زمانی بیشتر آشکار می شود که پای جان مردم در میان می‌آید و گرد و غبار و گرما در سطح شهر پخش می‌شوند و مدیران قم باید برای تعطیلی شهر تصمیم بگیرند.

اگر چه سن این مدیران بعضا از 50 سال گذشته است اما در هنگام تصمیم گیری، آن چنان کند و بدون قاطعیت عمل می کنند که انگار دو برابر این میزان سن دارند و چوب این تعلل را تنها مردم قم می خورند.

هفته گذشته گرما در قم از مرز قابل تحمل گذشت و در عین حال گرد و غبار نیز مرزهای سلامتی را پشت سر گذاشت اما استاندار قم با پول بلیطی که از بیت المال تامین شده بود، در چین بود و مدیران
در غیاب وی جرات صیانت از جان مردم و تعطیلی یک روز را پیدا نکردند.

امروز نیز، اصغری، کارشناس هواشناسی بخش اخبار سراسری هشدار داد که به علت شدت گرما در شهر قم، توصیه میشود مردم قم فردا از خانه بیرون نیایند.

همچنین کارشناسان هواشناسی استان همچنین از ورود توده گرد و خاک به قم در دو روز آینده خبر دادند.

حال باید دید مسولان استان چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد و آیا جرأت تصمیم گیری برای تعطیل کردن قم را پیدا می‌کنند یا اینکه آن قدر تعلل می کنند تا این نیز بگذرد!

این در حالی است که در صورت تعطیل شدن قم به علت گرما، ادارات دولتی در مصرف برق صرفه جویی می کنندو در بخش خانگی شاهد قطعی کمتر برق خواهیم بود. از سوی دیگر حمل و نقل شهری کاهش می یابد و همین سبب کاهش ذرات
معلق در هوا می شود.

شاید اگر به جای مهدی صادقی، حجت الاسلام موسی پور یا آقایان پیریایی یا همتی یا حتی حجت الاسلام صالحی منش بر مسند استانداری قم تکیه زده بودند، فردا قم تعطیل بود.

به نظر می رسد با ناتوانی مدیران دولتی در حفظ جان مردم، دادستان محترم قم باید به عنوان حافظ جان و مال مردم استان، اقدام کند و پس از بررسی این موضوع، در صورت قطعی بودن آسیب جانی، از جایگاه قوه محترم قضائیه دستور تعطیلی استان قم را صادر کند و از سوی دیگر مسببان عدم تعطیلی را مورد پیگرد قرار دهد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcjvxex.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آقا مردیم از گرد و خاک ...