شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : 22051

نمایندگان قم طلا و برنز پرش با نیزه را به دست آوردند

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور امروز در تهران ادامه یافت و تیم اعزامی استان قم به یک مدال طلا و یک برنز دیگر دست یافت.
نمایندگان قم طلا و برنز پرش با نیزه را به دست آوردند
به گزارش قم نیوز، مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز شد و تیم اعزامی استان در پایان این مسابقات به یک مدال طلا و ۲ مدال برنز دست پیدا کرد.

در روز نخست این رقابت محمدرضا فریدی در ۲۰۰ متر به مقام ششم رسید اما حمیدرضا حلاجیان در پرش طول و محسن سالاری در ۱۰۰ متر مقام نیاوردند.

در ادامه این رقابت‌ها و در ماده ۲۰۰ متر محمد رضا فریدی به رقابت با دوندگانی از استان‌های مختلف کشور پرداخت و موفق شد در این ماده به مقام سوم و مدال برنز کشور دست پیدا کند.

فریدی در ۲۰۰ متر پس از نیما محمدی از کردستان و سعید پیری از کرمانشاه به خط پایان رسید و به عنوان سوم نوجوانان کشور دست پیدا کرد.

بهترین نتیجه تیم اعزامی نوجوانان قم به این مسابقات امروز به دست آمد و علی عباسی در ماده پرش با نیزه به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و مدال خوشرنگ طلا را بر گردن آویخت.

در همین ماده، محسن سالاری نیز از قم شرکت کرد و پس از ورزشکاری از تیم توابع تهران به مقام سومی کشور و مدال برنز دست پیدا کرد.

رقابت‌های نوجوانان دوومیدانی کشور طی ۲ روز در تهران برگزار می‌شود و تیم دو و میدانی نوجوانان قم با ۶ دو و میدانی کار و یک مربی در این مسابقات شرکت کرده است.

در ترکیب تیم نوجوانان قم که علی رضایی هدایت آن را بر عهده دارد محمد رضا فریدی در ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر، محسن سالاری در ۱۰۰ متر و پرش با نیزه، علی عباسی در پرش سه گام و پرش با نیزه، حامد خلج در ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر، حمیدرضا حلاجیان در ۱۰۰ متر و پرش طول و حسن شکری در پرتاب دیسک و چکش حضور داشتند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcjvye8.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما