شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 32294
منبع : پايگاه خبري پليس
رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومي فرماندهي انتظامي قم هشدار داد؛

برخورد پليس قم با فروشندگان مانتوهاي شيشه اي

قم نيوز : قم نگار: رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومي فرماندهي انتظامي استان قم به توليدکنندگان و عرضه کنندگان مانتوهاي شيشه اي هشدار داد و گفت: طرح برخورد با فروشندگان مانتوهاي شيشه اي و نامتعارف اجرا مي شود.
برخورد پليس قم با فروشندگان مانتوهاي شيشه اي
به گزارش قم نگار، سروان "محمدرضا فرح بخش" با اشاره به طرح برخورد با توليدکنندگان و فروشندگان مانتوهاي شيشه اي و بدن نما، گفت: اين طرح با هماهنگي اتحاديه پوشاک و با محوريت مراکز توليد و عرضه مانتوهاي شيشه اي، نازک، چسبان، کوتاه و بدون دکمه در سطح شهر اجرا خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه پيش از اجراي طرح، تذکرات لازم به واحدهاي صنفي ابلاغ شده است، گفت: اين طرح از ابتداي شهريور ماه همزمان با سراسر کشور اجرا مي شود.

رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومي فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به تعريف لباس هاي مجلسي و عدم استفاده از مانتو در مجالس و محافل مختلف، گفت: هرکدام از البسه مجلسي، داخل منزل و بيرون از منزل تعاريف مختلفي دارد و عرضه آنها بايد براساس ضوابط و مقررات ابلاغ شده اتحاديه و نيروي انتظامي باشد، به طور قطع توليد و عرضه البسه براي داخل منزل بلامانع است اما اگر از اين گونه لباس ها در مجامع عمومي استفاده شود، پليس وظيفه دارد تا با افراد متخلف برخورد کند.

وي گفت: اميدواريم با اجراي اين طرح شاهد تخلف فروشندگان و توليدکنندگان اين گونه مانتوها نباشيم.

سروان فرح بخش با تأکيد بر اينکه ضوابط و مقررات براي زمان خاصي نيست و براي تمام فصول تدوين و ابلاغ مي شود، گفت: اين گونه طرح ها زماني اجرا مي شوند که به ضوابط کم توجهي شود، عمده اين گونه طرح ها در تابستان است چرا که در اين فصل مانتوهاي کوتاه، بدون دکمه و بدن نما بيشتر مورد استفاده قرارمي گيرد، به هرحال پليس در کل کشور با نظارت هاي پيوسته اي که انجام مي دهد با مانتو فروشي هايي که اقدام به توليد و توزيع اين البسه کنند، برخورد مي کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjx8et.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما