چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 45254
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برگزاري شوراي سازمان‌هاي تابعه شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير كل حسابرسي داخلي و امور مجامع شهرداري قم از برگزاري شوراي سازمان‌هاي تابعه شهرداري قم از ۱۲ تا ۲۸ دي ماه امسال به منظور بررسي اصلاحيه بودجه ۹۵ و تصويب بودجه سال ۹۶ خبر داد.
برگزاري شوراي سازمان‌هاي تابعه شهرداري قم
به گزارش قم نیوز،  محسن صادقي اميني با اشاره به برگزاري شوراي سازما‌هاي تابعه شهرداري قم، اظهار كرد:‌ برگزاري جلسات شوراي سازمان‌هاي شهرداري بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته آغاز شده است.

مدير كل حسابرسي داخلي و امور مجامع شهرداري قم خاطرنشان كرد: با توجه به تكاليف مندرج در اساسنامه سازمان‌هاي شهرداري مبني بر برگزاري شوراي سازمان در دي ماه اين جلسات به منظور بررسي و تصويب اصلاحيه بودجه ۹۵ و همچنين بودجه سال ۹۶ سازمان‌ها با حضور شهردار قم، ‌قائم مقام شهرداري و اعضاي شوراي سازمان‌ها تشكيل مي‌شود.

صادقي اميني با بيان اينكه اين جلسه از ۱۲ دي شروع شده و تا ۲۸ دي ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در جلسات امسال بودجه سازمان‌ها به صورت هماهنگ و براساس فرمت واحد تنظيم و در صورت نهايي شدن به شوراي اسلامي شهر تقديم مي‌شود.

وي يادآور شد: جلسات شوراي سازمان‌ها دو بار در سال برگزار مي‌شود، در تير ماه براي بررسي عملكرد سال گذشته و در دي ماه براي تصويب بودجه سال آينده است.

مدير كل حسابرسي داخلي و امور مجامع شهرداري قم اميني با بيان اينكه امسال براي نخستين بار تمام سازمان‌ها از فرمت واحد بودجه تبعيت مي‌كنند، گفت: تا سال‌هاي گذشته هر سازماني براي خود بودجه‌اي داشت و كدهاي بودجه آنها متفاوت بود، جايگذاري برخي از رديف‌ها در بودجه نياز به اصلاح داشت، امسال با جلسات متعدد به فرمت بودجه‌هاي يكنواخت در سازمان‌ها منتهي شده است.

صادقي اميني خاطرنشان كرد: اين سيستم امكان گزارش‌گيري منسجم از همه سازمان‌ها در اختيار مديريت ارشد در شهرداري قرار مي‌دهد تا مشخص شود عملكرد سازمان‌ها در مقايسه با يكديگر در يك رديف واحد كدينگ در بودجه به چه شكلي است.

وي عنوان كرد: كلاس‌هاي آموزشي امسال در حوزه تدوين بودجه برگزار شد كه حاصل جلسات آموزشي، تدوين بودجه سازمان‌هاي شهرداري شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjx8ex.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما