دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : 29784
رئیس هیئت کشتی قم:

حضور صبا در مسابقات کشتی جهانی یک میلیارد ریال هزینه داشت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی قم با بیان اینکه حضور صبا در مسابقات کشتی باشگاه های جهان یک میلیارد ریال هزینه داشت گفت: بخش اعظم مخارج تیم کشتی صبای قم از هزینه شخصی تامین شد و صبا همکاری لازم در حوزه مسائل مالی را با ما نداشت.
حضور صبا در مسابقات کشتی جهانی یک میلیارد ریال هزینه داشت
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار داشت: سال گذشته با نام صبا در مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی کشور و مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان شرکت کردیم که فرصت خوبی هم برای کشتی قم و هم برای باشگاه صبا بود اما صبا همکاری لازم در حوزه مسائل مالی را با ما نداشت.

وی افزود: باشگاه صبا تنها مخارج رفت و برگشت تیم کشتی به مسابقات باشگاههای جهان را پرداخت کرده در صورتی که ما در این مسابقات عنوان هشتم را با نام و برند صبا کسب کردیم و فرنگی کاران ما در این مسابقات نمایش خوبی داشتند.

رئیس هیئت کشتی قم گفت: حضور صبا در مسابقات کشتی باشگاه های جهان یک میلیارد ریال هزینه داشت که بیشتر آن به صورت شخصی و از طریق دو و یا سه حامی مالی پرداخت شده و اداره کل ورزش و جوانان نیز حدود ۲۰ میلیون تومان به هیئت کمک کرده است.

حلوایی بیان کرد: با توجه به شرایط مالی باید امکان حضور دوباره در مسابقات باشگاه‌های جهان را بررسی کنیم اما با توجه به ایجاد خلل در انجام تعهدات مالی از سوی باشگاه صبا بعید است امسال با نام این باشگاه در مسابقات حضور پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه برگزاری رقابت‌های لیگ استانی امکان پذیر نیست و ما هزینه اعزام‌های مختلف به رقابت‌های کشوری را هم با زحمت و به سختی تهیه می‌کنیم و برگزاری رقابت‌های لیگ هزینه زیادی دارد که از دسترس خارج است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjxae8.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما