شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 20774
مسئول کمیته اجرایی هیئت فوتبال ‌قم:

لیگ فوتبال قم پس از تعطیلات نوروز از سر گرفته می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: مسئول کمیته اجرایی هیئت فوتبال استان قم گفت: مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قم پس از تعطیلات نوروز از سر گرفته می‌شود.
لیگ فوتبال قم پس از تعطیلات نوروز از سر گرفته می‌شود
به گزارش قم نيوز، جواد رنگرز جدی درباره برگزاری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم اظهار کرد: تلاش ما بر این بود که این مسابقات تا پایان امسال به پایان برسد اما مشکلات سخت افزاری و تداخل برنامه زمانی لیگ با مسابقات رده‌های پایه کشور در کار ما خلل وارد کرد.

وی گفت: در حال حاضر تنها زمین استاندارد و مهیا برای برگزاری مسابقات رسمی، ورزشگاه تختی است و مجبوریم تمام مسابقات فوتبال لیگ‌های استانی را در این ورزشگاه برگزار کنیم و طبیعتا وقتی این زمین درگیر مسابقات کشوری باشد به ناچار باید مسابقات داخلی را به تعویق بیندازیم.

مسئول کمیته اجرایی هیئت فوتبال استان قم افزود: ۳ هفته از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قم برگزار شده و ۸ هفته آن باقی مانده و پس از تعطیلات نوروزی به شیوه‌ای برنامه ریزی می‌کنیم که این مسابقات هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

رنگرز جدی بیان کرد: در ماه جاری میزبانی مسابقات گروه یک جوانان کشور و گروه یک نوجوانان کشور بر عهده قم و ورزشگاه تختی بود و به همین دلیل مجبور شدیم مسابقات لیگ دسته اول را به پس از تعطیلات موکول کنیم و در روزهای پایان سال مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال استان را که تنها یک هفته از آن باقی مانده به انتها برسانیم.

وی تصریح کرد: با وجود راه اندازی زمین چمن مصنوعی شهدای نیروگاه و زمین مجموعه ورزشی هفت تیر، این ۲ ورزشگاه امکانات لازم برای برگزاری مسابقات را در اختیار ندارند و به دلیل چالش‌های احتمالی برگزاری مسابقات در این ورزشگاه‌ها، هیئت فوتبال استان قم تمایلی به انجام رقابت‌ها در این ۲ زمین ندارد.

پیشکسوت فوتبال قم در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان قم عنوان کرد: مطابق معمول هر سال این مسابقات برنامه ریزی شده و قصد داریم همچون سال گذشته این رقابت‌ها را در فصل بهار و در خلال مسابقات لیگ دسته اول برگزار کنیم اما هنوز مشخص نیست چه تعداد تیم در مسابقات شرکت می‌کنند با این حال پیش بینی ما این است تعداد تیم‌ها نسبت به سال گذشته کاهش یابد.

جواد جدی خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان به دلیل شرایط ویژه سنی و جسمانی ورزشکاران، تمهیدات پزشکی نظیر حضور آمبولانس و تیم پزشکی در ورزشگاه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxae8.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما