يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 48774
منبع : روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم

اصلاح خيابان ورودي شهرك صنوف با ۱۵ ميليارد ريال اعتبار

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان ميادين از اجراي عمليات عمراني اصلاح خيابان ورودي شهرك صنوف با اعتباري بالغ بر ۱۵ ميليارد ريال خبر داد
اصلاح خيابان ورودي شهرك صنوف با ۱۵ ميليارد ريال اعتبار
    به گزارش قم نيوز، عليرضا مظفري اظهار كرد: عمليات اجرايي اين پروژه از فروردين ماه آغاز شده و تاكنون پيشرفت فيزيكي خوبي داشته و اواخر ماه جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

    وي با بيان اينكه نداشتن زيرساخت‌هاي مناسب شهري، يكي از دلايل عمده‌ مشكلات عبور و مرور محسوب مي‌شود، افزود: به منظور تسهيل در امر عبور و مرور شهري، عمليات اصلاح خيابان ورودي شهرك صنوف در دستور كار قرار گرفته است.

    مظفري با اشاره به اجراي عمليات زيرسازي، جدول گذاري و آسفالت در فرآيند اين پروژه، خاطرنشان كرد: اجراي نهر به طول هزار و ۴۰۰ متر، اجراي تك جدول به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر، زيرسازي و لكه گيري آسفالت به مساحت ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع، خاكبرداري به ضخامت ۳۰ سانتيمتر و حجم ۳ هزار متر مكعب، زيرسازي به ضخامت ۳۰ سانتي متر و حجم ۷ هزار و ۶۰۰ متر مكعب و همچنين اجراي آسفالت به حجم ۳ هزار و ۹۰۰ تن از جمله اقدامات عمراني طي فرآيند اجراي اين پروژه است.

    وي با بيان اينكه عمليات اجرايي شهرك صنوف با سرعت قابل توجهي در حال پيگيري است، گفت: به دنبال اين هستيم تا با ايجاد اين شهرك بسياري از صنوف آلاينده و مخرب سيماي شهر را از محدوده شهر خارج كرده و بهبود سيما و منظر شهري را محقق سازيم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjxaex.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما