سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 26994
رئیس سازمان ثبت احوال کشور:

نهاد مردمی تکریم از سادات در سراسر کشور ایجاد می شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به برگزاری نخستین مراسم سراسری تکریم سادات گفت: در صدد ایجاد نهاد مردمی در زمینه تکریم سادات در کشور هستیم.
نهاد مردمی تکریم از سادات در سراسر کشور ایجاد می شود
به گزارش قم نیوز، محمد ناظمی اردکانی در دیدار با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به برگزاری مراسم سراسری تکریم سادات در روز میلاد حضرت زهرا(س)اظهار کرد: این اقدام برای نخستین بار در کشور انجام می شود و امیدواریم در سال های آتی این برنامه بهتر برگزار شود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه آمار کاملی از سادات کل کشور در ثبت احوال ثبت شده است، افزود: برگزاری مراسم سراسر تکریم از سادات نیازمند مشارکت و همراهی مردم است.

وی با بیان اینکه در صدد ایجاد نهاد مردمی در زمینه تکریم سادات در کشور هستیم، تصریح کرد: حمایت ائمه جماعات در برگزاری این مراسم بسیار تاثیرگذار است چرا که حمایت این قشر عاملی برای پیشبرد اهداف همایش سراسری تکریم از سادات است.

ناظمی اردکانی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های حکومتی در راستای برگزاری مراسم تکریم سادات خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا این مراسم در سال های آینده در مصلی یا امامزادگان برجسته شهرهای سراسر کشور برگزار شود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره نهادهای مشارکت کننده در این طرح عنوان کرد: سازمان صدا و سیما، اداره اوقاف و امور خیریه و همچنین حوزه‌های علمیه لازم است در این زمینه ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcjxhe8.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما