چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 21944

کمیته امداد باید خدمت خالصانه را سرلوحه کار خود قرار دهد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سعیدی با بیان اینکه باید در این مسیر اخلاص کامل را بدست آورد گفت: اگر اخلاص وجود نداشته باشد ممکن است برخی حرف ها توسط مردم شما را از مسیر بازدارد و بر همین اساس باید این خدمت خالصانه مسیر فعالیت های کمیته امداد را مشخص کند.
کمیته امداد باید خدمت خالصانه را سرلوحه کار خود قرار دهد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در دیدار با سرپرست و ‏مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به خدمات کمیته امداد که از اوایل انقلاب تا کنون ادامه داشته است اظهار کرد: باید ریشه های این خدمت رسانی به مردم برای کارکنان این مجموعه بازگو شود تا این عزیزان با همتی بیشتر به خدمت رسانی به مردم ادامه دهند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه عملکرد حضرت خضر نیز به کار شما شباهات بسیار زیادی دارد خاطر نشان کرد: اقدامات او برای کمک به فقرا و نیازمندان در جامعه خود بسیار مهم و اساسی بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید در این مسیر اخلاص کامل را بدست آورد تصریح کرد: اگر اخلاص وجود نداشته باشد ممکن است برخی حرف ها توسط مردم شما را از مسیر بازدارد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شیوه پیامبران برطرف کردن نیازهای فقرا بوده است تصریح کرد: شیوه مستکبران و ثروتمندان دور کردن فقرا و نیازمندان از کنار خود بوده است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه محرومان در کنار مرکز قدرت در حکومت جمهوری اسلامی هستند گفت: دعای ‏فقرا و مساکین برای بقای یک حکومت تاثیر زیادی دارد و می تواند زمینه سازی پیشرفت جامعه شود.

تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) گفت: ۲۳ میلیون نفر با کمیته امداد در ارتباط هستند و بر همین اساس باید رسانه باشد که اخبار این خدمت رسانی را به گوش مردم برسانید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxhe8.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما