قم نيوز : قم نیوز: مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فضای دیجیتال و سایبر بستر جنگ با دشمن است، گفت:غربی‌‌ها برای مقابله با انتشار نامه رهبر معظم انقلاب در فضای سایبر سازماندهی‌ کردند.
غربی‌‌ها برای مقابله با انتشار نامه رهبر معظم انقلاب در فضای سایبر سازماندهی‌ کردند
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: باید از برگزاركنندگان این نمایشگاه كه از ضرورت‌های فرهنگی امروز است و هر روز این ضرورت بیشتر می‌شود تشكر كرد.

وی با بیان اینكه بستر فضای مجازی جدای از اینكه دارای فرصت‌ها و تهدیدهایی است، زمین جنگ ما با دشمن است، گفت: ما در یك عرصه جدال و جنگ قرار داریم كه با ابزارهای موجود در این جنگ شركت كنیم. معمولا ما تاكنون نقش پدافندی داشته‌ایم كه باید آن را تبدیل به آفند كنیم.

مشاور رسانه‌ای فرمانده كل سپاه با بیان اینكه مسئولان كشور نباید در مسئله فضای سایبری تساهل و تسامح داشته باشند، گفت: دشمنان لحظه به لحظه برای این جنگ برنامه دارند ما نیز باید برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشیم و این فضا را حس كنیم. مشكل برخی از مسئولان ما این است كه حس و فهم فضای مجازی را ندارد.

مقدم‌فر با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی گفت: ابتدا این نامه در فضای مجازی منتشر شد و بعد در رسانه‌ها، كه این اهمیت میدان انتشار كه در فضای سایبر بود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: با تلاش‌هایی كه در فضای مجازی جوانان داشتند، نشان داده شد كه با عزم جدی می‌توانیم بر دشمن غلبه كنیم و می‌توانیم آفند داشته باشیم.

مشاور رسانه‌ای فرمانده كل سپاه با بیان اینكه وقتی نامه اول مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی منتشر شد، غربی‌ها غافلگیر شدند، گفت: بعد از ۲ هفته غربی‌ها قرارگاهی برای مقابله با اثرات نامه تشكیل دادند.

وی با بیان اینكه نامه اول زمینه‌ای را برای انتشار نامه دوم ایجاد كرد، گفت: پس از انتشار نامه اول مقام معظم رهبری جوانانی كه در حوزه فضای سایبر كار می‌كردند، مجرب‌تر شده بودند و توانستند در فضای مجازی پیام نامه را بهتر و شفاف‌تر عرضه كنند و این نامه باعث شد كه برخی از غربی‌ها نیز دست خود را در برابر جمهوری اسلامی ایران بالا ببرند كه موفقیت بزرگی است.

مشاور رسانه‌ای فرمانده كل سپاه با بیان اینكه مشكل اصلی در فضای سایبر و دیجیتال كشور تولید محتوای مناسب و متناسب است، گفت: قبل از اینكه مشكل فنی داشته باشیم، مشكل تولید محتوای مناسب یعنی فرهنگی و هنری داریم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjxhet.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما