پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 33914
هشدار آیت الله سبحانی درباره فتنه پیش روی نظام؛

نامه رهبر انقلاب درباره برجام کاملا بر اساس اصول قانون اساسی و فکر روز بود

قم نيوز : قم نگار: حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که باید برای توطئه پیش روی نظام فکر کرده و چاره ای اندیشیده شود، گفت: در انتخابات تشکل هایی در درون حوزه وجود دارد که فعال می شوند و سعی دارند افرادی را انتخاب کنند که با نظام، انقلاب و رهبری همسو نیستند.
نامه رهبر انقلاب درباره برجام کاملا بر اساس اصول قانون اساسی و فکر روز بود
به گزارش قم نگار، حضرت آیت الله جعفر سبحانی ازمراجع تقلید شامگاه چهارشنبه سیزده آبان در دیدار آیت الله عبدالنبی نمازی و رییس دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به جایگاه و اثر شهید در جامعه گفت: بنده هر زمان که جانبازان را می بینیم از صمیم دل خجالت می کشم که آن ها همانند شمع سوختند و ما زنده مانده ایم.

وی افزود: شکی نیست که ایجاد شورای عالی فرهنگ و ایثار و شهادت از سوی مقام معظم رهبری بسیار کار خوبی بود البته به شرطی که به جانبازان و خانواده های شهدا رسیدگی شود؛ باید فعالیت های بنیاد شهید گسترش پیدا کند؛ جانباختگان فاجعه منا نیز اجر شهید دارند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که باید برای توطئه پیش روی نظام فکر کرده و چاره ای اندیشیده شود، اظهار داشت: در انتخابات تشکل هایی در درون حوزه وجود دارد که فعال می شوند و سعی دارند افرادی را انتخاب کنند که با نظام، انقلاب و رهبری همسو نیستند.

وی ادامه داد: باید ائمه جمعه، خطبا، رادیو و تلویزیون مردم را آگاه کنند تا آن ها بدانند که باید چه کسی را انتخاب کنند، کسی باید انتخاب شود که واقعا دینش اسلام، کتابش قرآن و شریعتش شریعت توضیح المسائل باشد؛ اگر جای افراد متدین افرادی دیگر حضور پیدا کنند شاهد فتنه ای دیگر خواهیم بود.

این مرجع تقلید با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب و تبیین الزامات ۹ گانه از سوی ایشان برای اجرای برجام، عنوان کرد: نامه رهبر انقلاب کاملا بر اساس اصول قانون اساسی و فکر روز بود تا مصوبه به شرط این که اثر سوئی نداشته باشد اجرا شود.

حضرت آیت الله سبحانی نسبت به تحرکات افراد غیر همسو با انقلاب و ولایت هشدار داد و خاطرنشان کرد: ما پیوسته پشت سر انقلاب بوده و همواره در سخنرانی ها، منابر و نوشته های خود به دنبال اسلام و انقلاب هستیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjxhet.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما