پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 46974
منبع : خبرگزاری فارس
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم خبر داد

دستگيري جاعلان مدارک معاينه فني خودرو در قم

قم نيوز : قم نیوز: جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري دو نفر به اتهام جعل مدارک معاينه فني خودرو در استان خبر داد.
دستگيري جاعلان مدارک معاينه فني خودرو در قم
به گزارش قم نیوز حمید رضا اسدی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه برخی از کارکنان گاراژی در پوشش زمینه توزیع گاز،‌ اقدام به جعل کارت‌های معاینه فنی خودرو می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در گاراژ موصوف دو نفر با دریافت مدارک خودرو و مبلغ 60 هزارتومان از مراجعان، بدون نیاز به بازدید خودرو و مالک آن اقدام به تهیه کارت معاینه فنی مجعول می‌کنند.

اسدی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی و کسب دستور مقام قضائی، به صورت پوششی و در قالب مشتری برای اخذ معاینه فنی به محل مذکور مراجعه، و پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع، هر دو نفر متهم را دستگیر  کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در بازرسی از دفتر گاراژ و خودرویی که در محوطه آن پارک شده بود دو برگ معاینه فنی خودروهای پراید و پیکان و سه برگ کاغذ حاوی 93 فقره شماره پلاک خودرو برای صدور کارت معاینه فنی، کشف شد.

اسدی بیان داشت: متهمان پس از دلالت به پلیس آگاهی استان و انجام تحقیقات تخصصی به همراه اسناد مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در پایان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان همچنان در حال اقدامات تکمیل تر این پرونده هستند و تحقیقات بیشتر پیرامون این موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjxhex.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما