سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : 25544

شرکت بانوان طلبه هم‌نوا با مردم جهان در راهپیمایی روز قدس

قم نيوز : قم نیوز: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در بیانیه ای، ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپمایی دشمن شکن روز قدس، این راهپیمایی را خنثی کننده فتنه های آمریکا و اسرائیل بر ضد اسلام و مسلمین اعلام کرد
شرکت بانوان طلبه هم‌نوا با مردم جهان در راهپیمایی روز قدس
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران، مرکز حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در بیانیه ای ضمن محکومیت حمله اسرائیل به غزه و جنایات این رژیم در سایه سکوت و حمایت کشورهای غربی، اظهار کرد: روز قدس، یادآور بیش از نیم‌قرن مظلومیت ملتی در برابر رژیمی سفاک و جعلی است. این روز بزرگ که روز همبستگی ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس شریف و یادگار امام عظیم الشان رحمه الله علیه است، هر سال با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

در این بیانیه تصریح شده است: امام بزرگوار ما فرمود: فلسطین پاره تن اسلام است و از این رو هر ساله مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان یاد مظلومیت ملتی را زنده نگاه می‌دارند که سال‌ها است که شاهد شهادت عزیزان خود و به تاراج رفتن خانه و اموال خود است.

حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرده است: رژیم نژادپرست صهیونیستی که به واقع مظهر تروریستم دولتی است، جوانان مبارز را به خاک و خون می‌کشد، پدران را روانه زندان می‌کند، با کودکان و زنان به وحشیانه‌ترین شکل رفتار می‌کند، خانه‌ها را خراب می‌کند و حقوق انسانی را زیر پا می‌گذارد و این همه در برابر چشمان سازمان‌های بین‌المللی و مدافعان حقوق بشر صورت می‌گیرد. اوج این سفاکی در رمضان سال جاری و در ماجرای زنده سوزندان نوجوان فلسطینی، سپس بمباران مناطق مسکونی و به خاک و خون کشاندن مردم بی‌گناه غزه صورت گرفت و جنایت هولناک دیگری را در پرونده این رژیم جعلی رقم زد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: با این همه، آن چه چشم جهانیان را به خود خیره ساخت، پاسخ کوبنده مقاومت اسلامی در برابر این جنایات بود. موشک‌های مقاومت اسلامی و توان بالای مقاومت در این نبرد نابرابر، خواب را از چشم صهیونیست‌ها گرفت و آنان را مجبور به عقب‌نشینی کرد. سخنان این روزهای سران رژیم صهیونیستی حکایت از غافل‌گیری آنان و شاهد دیگری بر «اوهن من بیت العنکبوت» بودن آنان دارد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران افزوده است: ایجاد گروه‌های تروریستی در بلاد اسلامی و برافروختن جنگ بین مسلمین، فرقه‌گرایی، تکفیر و ...، ابزارهای دیگری هستند تا خواب پریشان آمریکا و اسرائیل در تصاحب نیل تا فرات و تحقق سرزمین موعودشان تعبیر گردد. اما به فضل الهی تاریخ شاهد خواهد بود که این حیله آنان نیز چون سایر دسیسه‌هایشان رنگ خواهد باخت و هویت بازیگران پشت پرده که زمینه را برای ارتکاب زشت‌ترین فجایع انسانی به اسم دین فراهم می‌کنند، عیان‌تر از گذشته می شود.

در این بیانیه اظهار شده است: از این رو راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت فراوان‌تری برخوردار است. مسلمانان جهان در راهپیمایی امسال با نه گفتن به تفرقه‌ها و سر دادن ندای اتحاد نشان خواهند داد که با جان و مال خود از آزادگی و آرمان ملت فلسطین دفاع خواهند کرد و در کنار مردم مظلوم غزه می ایستند.

حوزه های علمیه خواهران تصریح کرده است: مدیریت، کارکنان و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، همگان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کند. به امید برپایی نماز جمعه در قدس شریف و آزادی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxie8.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما