دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 42644
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

برنامه‌ریزی جدی برای گسترش ورزش همگانی در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر لزوم توجه و مشارکت عموم افراد جامعه در فعالیت‌های ورزشی برای ارتقای سلامت عمومی و پیشگیری از بیماری‌ها تاکید کرد.
برنامه‌ریزی جدی برای گسترش ورزش همگانی در استان قم
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صادقی در مراسم گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش که صبح امروز در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد،با تاکید بر اینکه باید فعالیت‌هایی همچون ورزش صبحگاهی را به عنوان یکی از بخش‌های مهم ورزش همگانی گسترش بدهیم، ابراز کرد: تحقق این مهم موجب تشویق همگان برای حضور در ورزش می‌شود و این می‌تواند پایه‌گذار ورزش قهرمانی نیز باشد.

وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر ورزش قم در میادین برون‌مرزی شامل پارالمپیک و مسابقات جهانی که مدال‌های متنوعی را برای ورزش قم به ارمغان آورده است، عنوان کرد: موفقیت‌های اخیر قطعا نتیجه مدیریت خوب در ورزش استان قم است و به پشتوانه تجارب پیشکسوتان و متخصصین ورزش این افتخارات کسب شده است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: برای ارتقاء سلامت عمومی باید همگان به مشارکت در فعالیت‌های همگانی ورزش اهتمام بورزند زیرا ورزش فرصتی برای پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها است و در واقع پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین همه باید در این مسیر همت کنیم.

صادقی در ادامه در پاسخ به طرح مشکلات مجموعه ورزشی تختی توسط یکی از فعالین ورزش صبحگاهی، با بیان اینکه باید مشکلات و موانع موجود در ورزش نیز برطرف شود، تصریح کرد: منکر مشکلات و کمبودها در ورزش نیستیم و در تلاش هستیم که این مشکلات را بر طرف کنیم.

وی در پایان به موضوع سرشماری نفوس و مسکن نیز اشاره کرد و با تاکید به مدیران استان و کارکنان دستگاه‌های دولتی بر اهمیت مشارکت به موقع در این طرح، اظهار کرد: این مهم کمک به اهداف دولت و نظام است و امیدوارم با مشارکت همه جانبه شما و مردم قم نمونه باشید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjxmex.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما