يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 24824

تجلیل مدال‌آوران کشتی قم در میادین بین‌المللی بهار 93

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم از برگزاری آیین تجلیل از مدال آوران کشتی قم در میادین بین المللی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.
تجلیل مدال‌آوران کشتی قم در میادین بین‌المللی بهار 93
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری کشتی‌گیران قمی در هر دو رشته آزاد و فرنگی درخشش خوبی در اعزام‌های انجام شده به رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جام جهانی کشتی فرنگی داشتند و موفقیت‌های کسب شده توسط آنها نشان داد که سالی درخشان پیش روی کشتی قم قرار دارد.

وی ادامه داد: کشتی گیران قمی در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان در فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری در چند مسابقه بین‌المللی، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا و پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی به میدان رفتند و در مجموع ۹ مدال رنگارنگ برون‌مرزی کسب کردند.

دبیر هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: رقابت‌های بین المللی برگزار شده در کشورهای آذربایجان، ترکیه و گرجستان و همچنین جام بین المللی کودک در کشورمان در کنار مسابقات نوجوانان آسیا در تایلند و جام جهانی کشتی فرنگی در تهران مجموعا ۹ مدال طلا، نقره و برنز برای کشتی قم به دنبال داشت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از مدال آوران کشتی قم از میادین برون‌مرزی بهار سال ۹۳، ابراز داشت: در مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و همکارانم در هیئت کشتی از مدال آوران کشتی استان در سال ۹۳ تجلیل به عمل خواهد آمد.

حلوایی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل ورزش و جوانان،‌ قرار است در این مراسم که از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه هشتم تیرماه در اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود از ۷ مدال آور کشتی قم در سال ۹۳ و ۲ مربی ارزنده کشتی قم تجلیل شود.

وی در ادامه با اشاره به کشتی‌گیرانی‌ که قرار است از آنها تجلیل شود، عنوان داشت: ‌هادی علیزاده‌پورنیا، علیرضا نجاتی، علی‌اصغر شهبازی، یحیی جساس، ابوالفضل زینتی‌رفاه، محمدجواد رضایی و حسین ابراهیمی ۷ کشتی‌گیری هستند که در این مراسم تجلیل خواهند شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: ناصر مهرآراء‌تهرانی و روح الها میکائیلی نیز به عنوان دو مربی حاضر در این مراسم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت در حالی که در این مراسم هدایای نقدی به ارزش مجموعا ۱۰۰ میلیون ریال به فرنگی‌کاران افتخارآفرین قم اهدا می‌شود و حامی مالی هیئت کشتی استان قم یعنی شرکت تصفیه آب معصومی آن را تامین کرده است.

وی اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در تمام رده‌های سنی با حضور بهترین کشتی‌گیران کشور بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی برگزار می‌شود و به موفقیت و درخشش کشتی‌گیران اعزامی قم به این رقابت‌ها خوشبین هستیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxoe8.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما