يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 20864

کشف محموله قاچاق چهار میلیارد و 720 میلیون ریالی در قم

قم نيوز : قم نيوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف یک محموله قاچاق 4 میلیارد و 720 میلیون ریالی در استان خبر داد
کشف محموله قاچاق چهار میلیارد و 720 میلیون ریالی در قم
به گزارش قم نيوز، سرهنگ مهدی قدمی روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون کشنده حامل مخزن گاز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس، مشخص شد راننده دارای هیچ گونه اسناد و مدارک گمرکی نبوده و اظهار داشته مخزن گاز خالی بوده و برای تست و تعمیر آن از یکی از شهرهای جنوبی به مقصد تهران در حال حرکت بوده است.

قدمی گفت: با توجه به اظهارات راننده مبنی بر خالی بودن مخزن و ظن ماموران مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط کامیون کشنده، خودرو را به باسکول انتقال داده که مشخص شد بیش از دو تن، سنگینی غیر متعارف دارد.

رئیس پلیس آگاهی قم بیان داشت: پس از بازرسی مخزن گاز، ۱۴ هزار پاکت سیگار به مارک مارلبرو، ۱۷۰۰ جفت کفش، ۱۱ هزار عدد لوازم آرایشی، ۱۹۰۰ بسته داروهای انرژی زا، ۱۲۰ دستگاه تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی که به طرز ماهرانه‌ای در مخزن گاز جاسازی شده بود کشف شد.

به گفته قدمی، ارزش ریالی این محموله چهار میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برآورد شده است که در این رابطه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال و ‌متهم با قرار قانونی مناسب، روانه زندان شد.



انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxoe8.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما