چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 11864
منبع : قم نیوز
رئیس شورای اسلامی شهر قم :

اخلال در مراسم رئیس مجلس شورای اسلامی باعث آسیب به نظام خواهد شد

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام آتش زر با ابراز تاسف از اخلال انجام شده در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اینگونه حرکات را باعث آسیب به نظام دانست.
اخلال در مراسم رئیس مجلس شورای اسلامی باعث آسیب به نظام خواهد شد
به گزارش قم نیوز، حجت اسلام والمسلمین آتش زر در در نطق پیش از دستور ششصدو پنجاه وچهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم ضمن تشکر وقدردانی از حماسه مردم ولایت مدار ایران بویژه مردم شریف قم در راهپیمائی عظیم ۲۲ بهمن این حضور آگاهانه را حماسه ای جدید برشمردند و از همه اقشار جامعه تقدیر نمودند .

وی در ادامه ضمن ابرازگلایه و تاسف از اخلال انجام شده در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر حضرت معصومه (س)این حرکت را زشت و نادرست برشمرد که اینگونه حرکات باعث آسیب به نظام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت :همه باید متوجه باشیم صدمات این نوع حرکات فقط آسیب و ضررداخلی ندارد بلکه در عرصه های بین المللی نیز به ضرر نظام بویژه شهر مقدس قم است و اگر این مسائل تکرار شود آیا کسی در خارج از کشور از خود نخواهد پرسیدآیا در شهر مقدس قم برای نماینده اولش و رئیس مجلس شورای اسلامی امنیتی برای اظهار سخنان خود وجود ندارد.

ایشان در ادامه با توجه به برگزاری همایش سرمایه گزاران خارجی در شهر مقدس قم گفت:این همایش در آینده ای نزدیک که با حضور سرمایه گزاران داخلی وخارجی و سفرای کشورهای خارجی و سایر مهمانان برگزار خواهد شد تاکید نمود :این گونه حرکات باعث لطمه به اعتبار و جایگاه شهر مقدس قم می شود.

وی در ادامه از همه مسئولین بویژه سران قوا درخواست نمود با اتحاد و همدلی فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده و با دامن زدن به اختلافات موجب نگرانی و تشویش مردم نشوند .

وی در پایان نطق خود از اخلال انجام شده در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی شهر ابراز تاسف نمود و از مسئولین امر درخواست نمود که از بروز چنین اتفاقات ناخوشایندی جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjxoev.uqevmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما