يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 46884
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم خبر داد

مراجعه 2519 نفر به ایستگاه‌های سلامت نوروزی اورژانس قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم به ایستگاه‌های سلامت نوروزی اشاره کرد و گفت: در طی ۱۰ روز ابتدای طرح سلامت نوروزی مجموعاً 2 هزار و 519 نفر به ایستگاه‌های سلامت نوروزی مراجعه داشتند که خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.
مراجعه 2519 نفر به ایستگاه‌های سلامت نوروزی اورژانس قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا حسنی با اشاره به اقدامات اورژانس 115 قم در تعطیلات نوروزی گفت: طی 10 روز فعالیت ستاد نوروزی، 12 هزار و 525 تماس با اورژانس 115 قم برقرار که از این تعداد 2 هزار و 295 مورد مأموریت انجام شده است.

وی عنوان داشت: در طی این مدت به وضعیت 2 هزار و 352 مصدوم و بیمار رسیدگی شده است، در مجموع ۷۰۹ مأموریت از موارد ذکر شده مربوط به حوادث ترافیکی بود که ۸۴۵ مصدوم خدمات درمانی دریافت کرده‌اند و ۴۹۴ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: ۱۱۰ مورد از مأموریت‌های ترافیکی مربوط به حوادث جاده‌ای بود که مجموعاً به ۱۷۰ مصدوم ارائه خدمات صورت گرفته  و ۱۳۷ نفر به دلیل شدت آسیب وارده پس از اقدامات درمانی و فوریتی به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

حسنی به ایستگاه‌های سلامت نوروزی اشاره کرد و گفت: در طی ۱۰ روز ابتدای طرح سلامت نوروزی  مجموعاً 2 هزار و 519 نفر به ایستگاه‌های سلامت نوروزی مراجعه داشتند که خدمات درمانی  دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjxoex.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما