سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : 27434

مهاجم سپاسی به صبا پیوست / ۴ فصل بازی و ۸ گل!

قم نيوز : قم نیوز:مهاجم تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز با عقد قراردادی یک سال و نیمه به تیم فوتبال صبای قم پیوست در حالی که وی در ۴ فصل بازی ، ۸ گل برای تیم هایش به ثمر رسانده است.
مهاجم سپاسی به صبا پیوست / ۴ فصل بازی و ۸ گل!
به گزارش قم نیوز، محمد حیدری مهاجم سابق تیم‌های ملوان بندر انزلی و مقاومت سپاسی شیراز به صبای قم پیوست تا در نیم فصل دوم کمکی برای برنامه‌های هجومی مهدی تارتار باشد.

این مهاجم ۲۸ ساله در فصل ۹۰ – ۸۹ با حضور در ترکیب تیم ملوان انزلی، تجربه بازی در لیگ بر‌تر فوتبال را به دست آورد و با وجود دقایق اندکی که برای ملوان بازی کرد، ۲ گل برای این تیم به ثمر رساند.

وی در این فصل در ۱۱ بازی به عنوان بازیکن فیکس و در ۸ بازی به عنوان بازیکن جاشنین و در مجموع ۱۰۴۴ دقیقه برای ملوان به میدان رفت و در بازی برابر پرسپولیس گلزنی کرد و در این فصل ۲ پاس گل داد.

در فصل ۹۰- ۹۱، وی بیش از فصل گذشته فرصت حضور در میدان را یافت و در ۱۲۴۹ دقیقه برای ملوان در میدان حضور یافت و در مسابقه برابر سایپا و سپاهان گلزنی کرد.

در فصل ۹۱-۹۲ حیدری فصل خوبی نداشت و با آماری بازی ۴۷۴ دقیقه‌ای مدت زمان کمی برای ملوان بازی کرد و تنها گلش را نیز در این فصل برابر سپاهان به ثمر رساند.

حیدری در لیگ سیزدهم به مقاومت سپاسی شیراز پیوست و در فصل سقوط این تیم به دسته اول، برای سپاسی ۱۶۸۸ دقیقه بازی کرد و برابر استقلال، سپاهان و استقلال خوزستان گلزنی کرد و برابر سپاهان یک پاس گل هم داد.
https://qomnews.ir/vdcjxxe8.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما