شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 26444

کمبود بودجه مسابقات سوارکاری قم را تعطیل کرد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت سوارکاری قم با بیان این که ورزش برای پیشرفت به حضور پر رنگ بخش خصوصی نیاز دارد گفت: کمبود بودجه مسابقات سوارکاری قم را تعطیل کرد.
کمبود بودجه مسابقات سوارکاری قم را تعطیل کرد
به گزارش قم نیوز، سید عباس موسوی درباره وضعیت مسابقاتی سوارکاری قم اظهار کرد: هیئت سوارکاری قم تا چند ماه پیش یکی از هیئت‌های پرکار ورزشی قم بود و مسابقات استانی سوارکاری با شور و نشاط زیادی به صورت هفتگی برگزار می‌شد اما از خرداد امسال تاکنون هیچ مسابقات سوارکاری در قم برگزار نشده است.

وی گفت: مخارج هیئت سوارکاری قم از منابع بودجه اداره کل ورزش و جوانان قم تامین می‌شود و باشگاه‌های سوارکاری قم نیز نمی‌توانند به هیئت سوارکاری برای برگزاری مسابقات کمک کنند و اسپانسری هم برای حمایت از هیئت وجود ندارد.

دبیر هیئت سوارکاری قم عنوان کرد: برگزاری مسابقات سوارکاری با هزینه زیادی همراه است و اگر بخواهیم به شکلی پویا مسابقات داخلی استان را برگزار کنیم و رشته سوارکاری را در قم توسعه بدهیم، نمی‌توانیم با بودجه میانگین ماهانه ۵۰۰ هزار تومان و حتی بیشتر، کار قابل توجهی انجام دهیم.

موسوی افزود: وضعیت اسکان هیئت‌های استانی و دفا‌تر آن‌ها مطلوب نیست و در حال حاضر، هیئت سوارکاری و چند هیئت دیگر در اتاق‌هایی زیر جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید حیدریان استقرار یافته‌اند که درشان و شخصیت ورزش قم نیست.

وی بیان کرد: محدودیت منابع دولتی در ورزش قابل درک است اما این محدودیت‌ها در ‌‌نهایت سبب کاهش بازده کاری هیئت‌های ورزشی است که توانایی جذب منابع مالی از بخش خصوصی یا برنامه‌های جانبی را ندارند.

دبیر هیئت سوارکاری قم تصریح کرد: ورزش برای پیشرفت به حضور پر رنگ بخش خصوصی نیاز دارد و بخش خصوصی نیز برای ورود به عرصه ورزش و هزینه کردن در آن نیاز به توجیه اقتصادی دارد که باید دولت به دنبال تدوین این قوانین و مهیا کردن حضور بخش خصوصی باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxxe8.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما