يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 50014
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه چهار قم خبر داد:

تکمیل عملیات پیاده‌روسازی بلوارامین تا پایان تابستان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم گفت: عملیات اجرایی پیاده‌رو سازی و بهسازی محل تردد پیاده در بلوار محمدامین(ص) تا پایان تابستان تکمیل می‌شود.
تکمیل عملیات پیاده‌روسازی بلوارامین تا پایان تابستان
به گزارش قم نیوز، مجید متین فر، با اشاره به وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه چهار، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهمی که در منطقه چهار در حال اجرا است عملیات بهسازی معابر و پیاده‌روسازی در مسیرهای پردتردد این منطقه است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی پروژه پیاده روسازی بلوار محمد امین(ص)، گفت: این پروژه قرار بود سال گذشته اجرایی شود اما به دلایلی به تاخیر افتاد و در حال حاضر پیمانکار مشغول اجرای آن است.

متین فر اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه را 7 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: طبق پیش‌بینی صورت گرفته تمام بخش‌های این پروژه تا پایان تابستان امسال تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و اجرای سطح تردد عابر پیاده در این پروژه، خاطرنشان کرد: در فاز اول این پروژه از ورزشگاه شهید حیدریان تا کوچه هشت بلوارامین اجرایی شده و فازهای بعدی نیز پیگیر هستیم که اجرایی شود.

شهردار منطقه چهار قم بیان کرد: خیابان بوعلی حدفاصل میدان شهید دستغیب نیز به طول 250 متر در حال اجرای عملیات پیاده روسازی است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی پیاده‌روسازی بلوار جمهوری نیز آغاز می شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjxyei.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما