سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 22240

تیم بانوان آبادگران قم به دیدار نماینده اصفهان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال بانوان آبادگران قم در ادامه دور برگشت مسابقات فوتسال بانوان کشور در کامیاران کردستان به دیدار نماینده اصفهان می‌رود.
تیم بانوان آبادگران قم به دیدار نماینده اصفهان می‌رود
به گزارش قم نیوز، دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور امروز، دومین روز خود را سپری می‌کند و تیم آبادگران قم مقابل هیئت فوتبال اصفهان قرار می‌گیرد.

در این مسابقات که به میزبانی کامیاران کردستان انجام می‌شود بانوان فوتسالیست قمی با نمایندگان شهرهای اصفهان، نکا و کامیاران همگروه هستند.

شرایط جدول رده بندی به گونه‌ای است که نماینده قم در صورت پیروزی در بازی امروز برابر اصفهان گام بلندی به صعود به دور نهایی برمی دارد و صدرنشینی خود را تثبیت می‌کند.

نماینده قم عصر دیروز در نخستین مسابقه خود در دور برگشت برابر تیم آریا خزر نکا مازندران با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پیروزی کامیاران صدرنشین شد.

تیم فوتسال بانوان آبادگران قم امسال به نمایندگی از قم در مسابقات فوتسال بانوان دسته دوم کشور برای کسب سهمیه صعود به لیگ دسته اول کشور رقابت می‌کند و در حالی وارد مسابقات دور برگشت خود می‌شود که دور رفت از مرحله گروهی مسابقات خود را با موفقیت و صدرنشینی پشت سر گذاشته است.

در دور رفت به میزبانی نکاء، تیم بانوان آبادگران قم با هدایت نرگس رضایی در نخستین مسابقه خود در نکا برابر تیم آریا خزر نکاء قرار گرفت و به تساوی ۲-۲ برابر این تیم رضایت داد.

نماینده قم در دومین مسابقه به دیدار تیم هیئت فوتبال اصفهان رفت و در یک بازی بر‌تر با پیروزی قاطع ۶ بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد.

سومین و آخرین مسابقه آبادگران از دور رفت مرحله گروهی مسابقات فوتسال بانوان دسته دوم کشور برابر تیم فوتسال پیروزی کامیاران برگزار شد که این مسابقه با برتری ۶ بر ۴ تیم پیروزی کامیاران کردستان خاتمه یافت.

تیم بانوان آبادگران قم در این مسابقات با ترکیب ۸ نفره زهرا ایمانی راد، زهرا قربانی، شیرین اسماعیلی، طاهره شکری، زهرا مرادی، مهناز فرهانی، نرگس قبادی و الهام ظهوری با مربیگری نرگس رضایی و سرپرستی الهام اسحاقی در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور شرکت می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjy8e8.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما