سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : 25760

تجلیل نفرات برتر بدمینتون جام حجاب و عفاف قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از مشخص شدن نفرات برتر رقابت‌های بدمینتون قهرمانی جام حجاب و عفاف در قم خبر داد.
تجلیل نفرات برتر بدمینتون جام حجاب و عفاف قم
به گزارش قم نیوز، معصومه پیرمرادی تصریح کرد: در دوره‌های گذشته رقابت‌های جام حجاب و عفاف یکی از جذاب‌ترین مسابقات استانی بوده و امسال نیز با توجه به شرکت چهره‌های مطرح بدمینتون قم و همچنین استعدادهای رده‌های سنی مختلف بازی‌های جذابی در این دوره برگزار شد.

وی بیان داشت: به شکلی برنامه‌ریزی شده بود که به غیر از شب‌های احیاء، هم رقابت‌های بخش آقایان و هم مسابقات بخش بانوان تا پایان ماه رمضان در ساعت‌های بعد از افطار تا آخر شب در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام برسد.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: مسابقات جذاب و دیدنی را بین شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها شاهد بودیم و بیش از پیش به اعزام تیم‌هایی قوی به نمایندگی از استان قم به رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون کشور و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور امیدوار شدیم.

وی در ادامه به کیفیت و نحوه برگزاری رقابت‌های بدمینتون جام حجاب و عفاف در قم اشاره کرد و بیان داشت: این پیکارها با حضور نفرات مستعد و توانمند بدمینتون قم برگزار شد و نکته قابل توجه آن درخشش بازیکنانی است که سرمایه‌های بدمینتون قم در مسابقات مختلف محسوب می‌شوند.

پیرمرادی یادآور شد: در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات بدمینتون جام حجاب و عفاف قهرمانی استان قم در تالار بدمینتون فرهمندموحد در بخش انفرادی فاطمه جنتی، عارفه خادم، ملیکا شیبانی و نرگس افشاری با برتری برابر رقبای خود به مرحله نهایی صعود کردند.

وی که ناظر فنی این دوره از مسابقات نیز بود، در ادامه بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی این مسابقات نرگس افشاری و میلکا شیبانی با کسب برتری مقابل دو رقیب دیگر خود به دیدار نهایی راه یافتند و در بازی فینال این دوره از رقابت‌ها افشاری با غلبه بر شیبانی به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه با اشاره به برترین‌های بخش دوبل این مسابقات افزود: در بخش دونفره تیم نرگس افشاری و هانیه علی‌حسینی در فینال به مصاف تیم دوبل منصور حسینی و طاهره ندایی رفت و با شکست این تیم به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه تیم دوبل میلکا شیبانی و مبینا عبداللهی به همراه تیم دو نفره عارفه خادم و فاطمه جنتی در جایگاه سوم مشترک ایستادند و در پایان از برترین‌های این مسابقات تجلیل شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjyae8.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما