سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 26930
رئیس هیئت جودوی قم :

رشته جودو در شهرهای تابعه قم راه اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت جودوی قم با بیان اینکه هیئت جودوی قم امسال قرار است برای نخستین بار در لیگ آینده سازان جودوی کشور تیمداری کند گفت: رشته جودو در شهرهای تابعه قم راه اندازی می‌شود.
رشته جودو در شهرهای تابعه قم راه اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، سعید علیزاده درباره وضعیت خانه جودوی قم اظهار کرد: خانه جودو در سالنی سرپوشیده در فضای حومه شهر اختصاص داده شده که در حال حاضر مشکل تاسیسات و آب و برق و گاز دارد و در صورتی که نهادهای ذیربط نظیر شهرداری و اداره آب و برق استان قم همکاری کنند شاید بتوانیم خانه جودو را تا پایان سال راه اندازی کنیم که این امر، اتفاق بزرگی برای رشد جودو در قم است.

وی گفت: در حال حاضر باید برای اجاره این سالن از اداره کل ورزش و جوانان قم اقدام کنیم و سپس اقدامات لازم را برای حل مشکلات تاسیساتی آن انجام دهیم اما در حال حاضر در اختیارگیری سالن شهید مهدی زین الدین واقع در خیابان نوبهار قم را در دستور کار داریم که در صورت نهایی شدن، وجود این سالن به جودوی قم کمک زیادی می‌کند.

رئیس هیئت جودوی قم با اشاره به برنامه‌های هیئت جودو برای توسعه این رشته در سطوح پایه عنوان کرد: ۶ جودوکار قمی قرار است به اردوی تیم ملی نونهالان کشورمان ملحق شوند و در مراحل انتخابی شرکت کنند ضمن اینکه تیم جودوی جوانان قم نیز روز چهارشنبه برای شرکت در مسابقات جوانان کشور راهی تهران می‌شود.

علیزاده افزود: هیئت جودوی قم امسال قرار است برای نخستین بار در لیگ آینده سازان جودوی کشور تیمداری کند و حضور جودوکاران ما در سنین پایه در سطوح کشوری برای آینده این رشته در قم امیدوار کننده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به راه اندازی رشته جودو در شهرهای تابعه قم اشاره و تصریح کرد: بر اساس رایزنی‌های انجام شده و هماهنگی برای حضور مربی در بخش مرکزی قم، قرار است پایگاه جودو در شهر کهک راه اندازی شود و تاتامی مورد نیاز برای این منظور نیز تدارک دیده شده و مهیاست.

رئیس هیئت جودوی قم خاطرنشان کرد: پیش از این باشگاه‌های جودو زیر نظر هیئت جودو در دستجرد واقع در بخش خلجستان و جنداب واقع در سلفچگان فعال شده است اما هنوز برای راه اندازی این رشته در شهر جعفریه اقدامی انجام نداده‌ایم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcjyhe8.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما