پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 21980

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در قم‌

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش و پرورش استان قم گفت: همزمان با سراسر کشور از 30 فروردین ماه سال جاری ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در استان قم آغاز و تا 15 اریبهشت ماه ادامه دارد.
آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در قم‌
به گزارش قم نیوز، اکبر حیدری از ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی همزمان با سراسرکشور در قم خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در استان قم همزمان با سراسر کشور از ۳۰ فروردین ماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس غیردولتی باید با مراجعه به سامانه سنجش استان قم به صورت اینترنتی ثبت‌نام خود را انجام دهند گفت: کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند می‌توانند برای ثبت‌نام به مدارس خود مراجعه کنند.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم، داشتن حداقل معدل ۱۵ در نوبت اول پایه سوم راهنمایی و دبیرستان‌های نمونه دولتی، داشتن معدل ۱۵ دوره دوم هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی و داشتن معدل ۱۸ برای دبیرستان‌های ماندگار و معدل ۱۷ برای دبیرستان‌های فرهنگ را از شرایط شرکت در این آزمون ذکر کرد.

حیدری ادامه داد‌: دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در استان قم هستند باید با مراجعه به مدارس فعلی خود رمز عبور و شماره کاربری دریافت کنند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به زمان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تصریح کرد: در سال جاری آزمون ورودی متوسطه در تاریخ ۲۳ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: داوطلبان ورود به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی نیز باید با توجه به علاقه‌مندی خود و با در نظر گرفتن نوع رشته‌های موجود در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی می‌توانند اقدام به انتخاب هنرستان داشته باشند.

حیدری در بخش پایانی سخنان خود آدرس http:/asazmoon.gomedu.ir را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی ذکر شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjyhe8.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سارینا
سلام می خواستم بدونم اگه پایه هفتم مدارس نمونه دولتی دانش اموزی دچار تجدید در دو درس شود ایا امکان ثبتنام برای متوسطه ی دوم در مدرسه نمونه دولتی دارد یانه
امیرحسین
خوب است
مهدی
ببخشیدمی خواستم بپرسم که آیااتباع هم میتواننددراین آزمون شرکت کنندیانه ممنون می شوم اگربه سوالم پاسخ دهید
می بخشیدمی خواستم بپرسم هزینه ی شرکت دراین مدارس چه قدراست
آرتین
باید اینترنتی هم در ازمون نمونه دولتی ثبت نام کنیم
آرتین
سلام اگر در دو درس تجدید بیاریم امکان ورود است یا خیر
حسین
سلام ببخشبد می خواستم بدونم دانش اموزانی که پایه دهم هستند برای ورود به پایه یازدهم میتونن ازمون بدن و حداقل معدل باید چند باشه
امیر
سلام
دانش آموز پایه اول میتواند در آزمون ورودی پایه دوم شرکت کند؟