شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 30520
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران:

۹۰ هزار جلد کتابچه «رهنما» در مسجد مقدس جمکران توزیع می‌شود‌

قم نيوز : قم نیوز: مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از انتشار ۹۰ هزار جلد کتابچه «رهنما» به منظور پاسخگویی به شبهات حوزه ‌مهدویت در نیمه شعبان خبرداد.
۹۰ هزار جلد کتابچه «رهنما» در مسجد مقدس جمکران توزیع می‌شود‌
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان اظهارداشت: یکی از برنامه‌های دشمنان و مخالفان تشیع شبهه افکنی درباره مسائل دینی و اعتقادی در میان جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: دشمنان برای این موضوع از هر روش و اقدامی استفاده کرده و می‌کوشند تا با برنامه‌ریزی‌های خود جوانان ما را از معارف دینی و اسلامی دور سازند.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: دشمنان در عرصه شبهات مهدوی ‌به‌شدت در تلاش هستند تا با القای این شبهات علیه اسلام و تشیع از یک سو در برابر بیداری اسلامی و گسترش اسلام خواهی در جهان ایستادگی کنند و از سوی دیگر جوانان و نوجوانان مسلمان و شیعه را از مسیر خود بازگردانند.

نیکخو ادامه داد: به منظور پاسخگویی به شبهات حوزه مهدویت ۳۰ عنوان کتابچه‌ تولید شده که همزمان با نیمه شعبان رونمایی و عرضه خواهد شد. از هر عنوان کتاب ۳ هزار جلد منتشر شده که در مجموع ۹۰ هزار جلد کتابچه تولید و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران درباره محتوای کتابچه رهنما گفت: در این کتابچه‌ها مجموعه‌ای از شبهات، پرسش‌ها و مطالبی درباره موضوعات عقیدتی و معارف اسلامی مطرح شده است که در برابر شبهات دشمن عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: مباحثی چون حاجت‌ها و وسیله‌ها، توسل، مهدویت از جمله عناوین کتابچه رهنما است که در حداقل ۳۰ یا ۴۰ صفحه موضوعات توضیح و شبهات نیز پاسخ داده شده است.

‌نیکخو ‌خاطرنشان کرد: این کتابچه به صورت انبوه چاپ شده و در ایام نیمه شعبان میان زائران به صورت رایگان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjyiet.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما