چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : 12610
مسئول فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب خبر داد:

برپایی نمایشگاه فرهنگی در جوار مرقد شهدای گمنام قم

قم نيوز : قم نیوز:مسئول فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) از برپایی نمایشگاه فرهنگی در جوار شهدای گمنام در ایام نوروز 92 خبر داد.
برپایی نمایشگاه فرهنگی در جوار مرقد شهدای گمنام قم
به گزارش قم نیوز،احمد حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی تبلیغات ایام نوروز و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، بر تلفیق موضوعات سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، ۱۲ فروردین و ایام فاطمیه تاکید کرد.

وی تصریح کرد: برای این منظور باید کار مشترکی با همکاری همه دستگاه‌ها انجام شود تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده و دستگاه‌ها جزیره‌ای عمل نکنند.

مسئول فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: در زمینه تبلیغات و تبیین مناسبت‌های پیش رو نباید تنها به تبلیغات محیطی اکتفا کرد بلکه جا دارد از ظرفیت امامزادگان و هیئت‌های مذهبی و ائمه جماعات استفاده کرد.

وی عنوان کرد: به منظور تغذیه فکری زائران و مسافران در ایام نوروز در نظر داریم ایستگاه فرهنگی در جوار شهدای گمنام در کوه خضر نبی(ع) برپا کنیم که تا ۱۶ فروردین فعال خواهد بود.

حسینی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در قم گفت: برای بهره‌برداری بیشتر لازم است فراخوانی به دانشگاه‌ها داده شده و از ظرفیت اساتید و دانشجویان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمان نوشتن پایان‌نامه است، با کمیته علمی تعامل و رایزنی صورت گیرد تا موضوع پایان‌نامه‌ها به سمت ۱۵ خرداد رهنمون شود.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjymev.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما