دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 12890
منبع : قم نیوز
شهردار منطقه يك قم عنوان کرد؛

نصب المان‌های مربوط به ايام فاطمیه در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم گفت: نصب المان‌های شهری متناسب با فاطمیه در منطقه یک انجام شد تا زائران شاهد فضای عزاداری و معنوی در قم باشند.
نصب المان‌های مربوط به ايام فاطمیه در قم
به گزارش قم نیوز، اکبر قلیچ با بیان اینکه کارهای عمرانی و توسعه‌ای شهرداری منطقه یک در ایام نوروز متوقف نشده‌ است اظهار کرد: در کنار کارهای روزانه‌ای که بر عهده این مرکز گذاشته شده، اقدامات ویژه مربوط به عید نوروز هم در دستور کار قرار دارند.

وی افزود: رویکرد جدید شهرداری قم ارائه نمایی زیبا و پاکیزه از شهر به زائران و مسافران است و شهرداری منطقه یک هم در همین راستا اقدام به اجرای طرح‌های ویژه‌ای کرده است.

شهردار منطقه یک قم نصب المان‌های شهری متناسب با فضای معنوی و مذهبی قم را از جمله این کارها دانست و گفت: اصلاح هندسی خیابان‌ها و معابر و بازگشایی چهار معبر جدید از دیگر اقداماتی است که شهرداري منطقه يك نسبت به تکمیل آنها اقدامات لازم را انجام داده است.

وی ادامه داد: دو معبر طی روزهای پایانی سال گذشته در منطقه یک بازگشایی شدند و یک معبر هم ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ضمن اینکه معبر چهارم هم در مرحله تملک زمین قرار دارد.

قلیچ با تاکید بر نظافت و پاکیزگی خیابان‌ها و کوچه‌ها در نوروز و همه روزهای سال به عنوان یکی از وظایف شهرداری‌ها بیان داشت: منطقه یک شهری قم از نظر رفت و روب معابر و تجهیز بوستان‌ها برای اسکان موقت رتبه خوبی در میان سایر مناطق داشته و توانسته است رضایت مسافران و شهروندان را کسب کند.

شهردار منطقه یک قم اضافه کرد:همه بوستان‌‌های این منطقه برای اسکان زائران سامان‌دهی شده‌اند اما دو بوستان شهید هاشمی و مهدی(عج) به دلیل قرار داشتن در مسیر تردد مسافران به صورت ویژه مورد توجه بوده‌اند و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تعداد چادرهای نصب شده در آنها بیش از سایر پارک‌هاست زیرا دسترسی به این دو بوستان آسان بوده و امکانات مناسبی هم در آنها قرار داده شده است.

وی در ارتباط با نصب المان‌هایی برای روزهای عزاداری و ایام فاطمیه بیان داشت: طی جلسه‌ای که دیروز برگزار شد این امر در دستور کار قرار گرفت و نصب این المان‌ها از امروز آغاز شده است تا فضایی معنوی و متناسب با ایام عزاداری دخت گرامی پیامبر اکرم(ص) فراهم شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjyoev.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما