دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 11800
رئیس انجمن فلوربال قم:

نخستین دوره مربیگری فلوربال بانوان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن فلوربال استان قم از برگزاری نخستین دوره مربیگری این رشته ورزشی ویژه بانوان در قم خبر داد.
نخستین دوره مربیگری فلوربال بانوان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مهدی دستخوش اظهار داشت: بعد از ادغام چند فدراسیون ورزشی، رشته‌هایی نظیر فلوربال، طناب کشی، دارت، راگبی، کریکت، بیس‌بال و سافت‌بال به عنوان زیر مجموعه‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی و در استان‌ها به عنوان رشته‌های زیرپوشش هیئت‌های انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی مطلوبی که در هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم صورت گرفته و مدیریت صحیحی که در راس این هیئت وجود دارد، هر انجمن با کادر مشخص و فعال خود سعی در رشد و توسعه رشته‌های مختلف ورزشی زیرپوشش هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم دارند.

رئیس انجمن فلوربال استان قم اضافه کرد: این انجمن بعد از اعتمادی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت انجمن‌های ورزشی به من شد، با تشکیل کادر قوی و هماهنگ سعی در رشد و توسعه بیش از پیش فلوربال در قم کرده است.

این مسئول تصریح کرد: ما گام‌های نخستین خود را در راه شناساندن این رشته ورزشی به نوجوانان و جوانان و عموم مردم ورزش دوست قم برداشته‌ایم، مدرسه این رشته را در منطقه پردیسان راه اندازی کرده و حالا به موضوع آموزش آن توجه ویژه داریم.

دستخوش ابراز داشت: در حال حاضر تلاش می‌کنیم نیروی انسانی مرتبط با این رشته را با علم روز رشته ورزشی فلوربال آشنا کنیم. افراد مستعدی برای مربیگری، داوری و آموزش رشته فلوربال در قم داریم که تلاشمان این است که در تعامل با فدراسیون انجمن‌های ورزشی و انجمن فلوربال کشور این مهم هر چه سریع‌تر در قم محقق شود.

وی عنوان کرد: به همین منظور در نظر داریم نخستین بار در قم دوره مربیگری ویژه بانوان رشته ورزشی فلوربال را برگزار کرده و با توجه به استقبال خوبی که دختران و بانوان قمی از این رشته دارند، مربیان ما آموزش این رشته را به صورت اصولی ارائه داده و فلوربال را به عنوان یکی از رشته‌های موفق ورزش قم در آینده‌ای نزدیک معرفی کنیم.

رئیس انجمن فلوربال استان قم اذعان داشت: کمیته فلوربال استان قم در نظر دارد نخستین دوره مربیگری بانوان استان را در اسفند ماه امسال در شهر قم برگزار کند و اولویت شرکت در این کلاس با مربیان ورزش مدارس و آموزشگاه‌ها خواهد بود، ضمن اینکه در پایان به آنها مدرک مربیگری اعطا می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjyoev.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما