يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 50050
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی:

انقلاب به برکت خون شهدا در حال صادر شدن است/تقدیر از حضور مردم در برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به پیروزی رسیده است و اکنون به برکت این خون‌ها انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف در حال صادر شدن است.
انقلاب به برکت خون شهدا در حال صادر شدن است/تقدیر از حضور مردم در برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی شنبه شب در آیین شکرگزاری برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: انسان در انجام دادن کارهای خوب علاوه بر رسیدن به پاداش و اجر الهی باید به جلب رضایت بندگان نیز توجه کند.

وی اضافه کرد: همانطور که برخی از گناهان اعمال دیگر انسان را نیز مورد تاثیر قرار می‌دهد، اعمال نیک نیز اعمال نادرست انسان را از بین می‌برد؛ گناهان به غیر از شرک با انجام کار خیر از بین می‌رود به همین علت فعل کارهای خوب فقط برای گرفتن پاداش کافی نیست.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: اگر انسان به شیوه مطلوبی بتواند در دنیای خاکی عمل کند در دنیای آخرت نیز می‌تواند سر خود را بالا گرفته و به خوبی به سوالات روز قیامت پاسخ دهد.

وی با اشاره به اینکه حضور حضرت معصومه(س) در قم موجب برکت و خیر شده است، اظهار کرد: از زمانی که ایشان به شهر قم پا گذاشتند خیر و برکت بسیاری را به همراه خود آوردند به همین علت اکنون باید شاکر نعمت حضور ایشان باشیم.

سعیدی یادآور شد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به پیروزی رسیده است و اکنون به برکت این خون‌ها انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف در حال صادر شدن است.

وی با بیان اینکه حرم مطهر حضرت معصومه(س) در زمان تولیت‌های مختلف توسعه مطلوبی داشته است، گفت: هر چند با این فعالیت‌ها نمی‌توانیم حق ایشان را ادا کنیم اما امیدواریم بتوانیم به شیوه مطلوب‌تری از برکات وجود ایشان استفاده کنیم.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه حضور مردم در مراسم های حرم مطهر قابل تقدیر است، تصریح کرد: بدون حضور مردم برنامه‌های حرم رونق نخواهد داشت؛ برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) هر ساله مطلوب‌تر از گذشته می‌شود چرا که صدا و سیما با بازتاب رسانه‌ای در افزایش کیفیت و کمیت آنها نقش قابل توجهی را ایفا کرده است.

وی ادامه داد: در تامین امنیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) افراد بسیاری مشارکت دارند که امیدواریم بتوانیم با تکیه بر ظرفیت این افراد این امنیت را در طول سال و مناسبت‌های مختلف حفظ کنیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjyyei.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما