دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : 32050
با واگذاری نتیجه برابر خراسان‌رضوی

والیبالیست‌های معلول قم نایب قهرمان کشور شدند

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: والیبالیست‌های معلول قم با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود در پیکارهای جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی پایان دادند.
والیبالیست‌های معلول قم نایب قهرمان کشور شدند
به گزارش قم نگار، محمد پیروزمنش اظهار کرد: از جمله تیم‌های پرامید و دارای شانس مدال در کاروان اعزامی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تیم رشته والیبال نشسته بود که خوشبختانه انتظارات را به خوبی برآورده کرد.

وی ادامه داد: مردان والیبالیست قم در این دوره از پیکارها عملکرد بسیار خوبی داشتند و تا پای فینال برابر تک تک حریفان با انگیزه و قدرت بالا ظاهر شدند و چنانچه کمی خوش‌شانس بودند، بدون تردید در فینال نیز می‌توانستند حریف خود را شکست دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم خاطرنشان کرد: والیبالیست‌های معلول قم در این دوره از رقابت‌ها برای کسب مقام قهرمانی به دیدار تیم میزبان یعنی خراسان رضوی رفتند و در حالی که حریف از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بود، بازی خوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه تیم خراسان رضوی فاتح رقابت‌های والیبال نشسته مردان جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی شد، گفت: در آخرین روز از رقابت‌های والیبال نشسته تیم خراسان رضوی میزبان مسابقات و قم به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم میزبان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

پیروزمنش با اشاره به بازی‌های مرحله نیمه نهایی که منجر به فینالیست شدن قم و خراسان رضوی شد، اضافه کرد: در مرحله نیمه نهایی ابتدا تیم‌های خراسان رضوی و اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان با نتیجه ۳ بر ۰ ضمن شکست حریف به عنوان نخستین فینالیست معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی این دوره از پیکارهای والیبال نشسته جشنواره مهر رضوی در مشهد، تیم‌های قم و گلستان با یکدیگر روبه‌رو شدند که نتیجه این دیدار ۳ بر ۲ به سود تیم جوانان قم خاتمه پیدا کرد و قم دیگر فینالیست این مسابقات شد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان کرد: در دیداری برای تعیین تیم سوم این دوره از مسابقات تیم‌های اصفهان و گلستان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم اصفهان با برتری سه بر دو موفق شد جایگاه سوم را از آن خود کند.

وی یاد آور شد: همچنین در دیدار فینال این دوره از مسابقات تیم‌های خراسان رضوی و قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در نهایت تیم خراسان رضوی با استفاده از شرایط میزبانی با نتیجه سه بر دو پیروز شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد تا تیم قم به مقام نایب قهرمانی برسد.

پیروزمنش با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی ویژه ورزشکاران رده سنی زیر ۲۵ سال برگزار شد، تصریح کرد: در حالی که در مسابقات رشته والیبال نشسته تعداد ۱۴ تیم حضور داشتند و در مجموع ۳۰ بازی به انجام رسید، پس از خراسان رضوی که قهرمان رقابت‌های والیبال نشسته شد، تیم‌های قم، اصفهان و گلستان به ترتیب جایگاه‌های دوم تا چهارم را به دست آوردند و پرونده این بازی‌ها بسته شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjyyet.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما