دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 39080
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم فراهم آوري زمينه استفاده تمام مردم از فضاهاي تفريحي شهر

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم بر لزوم فراهم آوري زمينه استفاده تمام شهروندان از فضاهاي تفريحي تاكيد كرد.
لزوم فراهم آوري زمينه استفاده تمام مردم از فضاهاي تفريحي شهر
به گزارش قم نیوز، ولي الله بياتي با تاكيد بر ضرورت زمينه سازي براي افزايش ماندگاري زائر در شهر تصريح كرد: آرزوي همه است كه ماندگاري زائر در شهر قم بيشتر شود و اين امر جز با توسعه مراكز تفريحي و گردشگري امكانپذير نيست.

وي با اشاره به راه اندازي مجموعه تفريحي گردشگري و پارك آبي در بوستان غدير اظهار كرد: بايد به نحو احسن اطلاع رساني در خصوص امكانات اين مجموعه تفريحي به مردم بشود تا بتوانند از ظرفيت هاي آن استفاده كنند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم رعايت مسائل اخلاقي و اعتقادي و توجه به ويژگي هاي خاص شهر مقدس قم در مكان هاي تفريحي و گردشگري را امري ضروري عنوان و تصريح كرد: نرخ گذاري اين مراكز هم به گونه اي باشد كه تمام مردم بتوانند از امكانات آنها استفاده كنند.

وي لزوم فراهم آوري زمينه استفاده تمام مردم از فضاهاي تفريحي را مورد تاكيد قرار داد و افزود: شوراي شهر و شهرداري قم حامي سرمايه گذاران براي توسعه زيرساخت هاي تفريحي و گردشگري در اين شهر هستند.
بياتي حضور سرمايه گذاران را فرصتي ارزشمند براي تقويت زيرساخت هاي شهري عنوان كرد و گفت: برنامه هاي خوبي در شهرداري براي حمايت از سرمايه گذاري در شهر تدوين شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjyyet.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما