شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 36010
منبع : پایگاه اطلاع رسانی قم نگار
مدیرکل تامین اجتماعی قم:

۲۶۵ میلیارد تومان بابت تعهدات تامین اجتماعی در قم پرداخت شد

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت:در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۲۶۵ میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان بابت تعهدات بلند مدت،کوتاه مدت و بیمه بیکاری در استان قم پرداخت شده است.
۲۶۵ میلیارد تومان بابت تعهدات تامین اجتماعی در قم پرداخت شد
به گزارش قم نگار، سید مجتبی موسوی با اعلام این مطلب افزود:این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۳ رشد ۲۶ درصدی داشته است.

وی اظهارداشت:پرداخت کمک هزینه های بارداری،اروتز و پروتز،ازدواج،سفر بیمار،غرامت نقص عضو،کفن و دفن و ایام بیماری از جمله تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی در قبال بیمه شدگان است.

وی افزایش پرداخت در بخش تعهدات کوتاه مدت را ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۳ عنوان کرد و گفت:در ۹ ماهه نخست ۹۴ بیش از ۵۵ میلیارد ریال بابت تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان تامین اجتماعی در قم پرداخت شده است که بیشترین افزایش در بخش اروتز و پروتز و کمک هزینه بارداری می باشد.

موسوی تصریح کرد:در ۹ ماهه نخست ۹۴ مبلغ ۲۴۸ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در بخش تعهدات بلند مدت به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی قم پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۳ با افزایش ۲۵ درصدی همراه می باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در ۹ ماهه نخست امسال را ۱۹۱۵ نفر اعلام و اظهار کرد: در مدت مذکور ۱۰ میلیارد و ۸۴۷ میلیون تومان به واجدان شرائط پرداخت گردید

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjyyet.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما