به گزارش قم نیوز علیرضا اسدی در گفت و گویی افزود: از عمده تخلفات صورت گرفته که به سرعت با آن برخورد می شود صدور دستی فروش بلیت است که این امر می تواند موجب دور زدن نرخهای مصوب مندرج در سامانه الکترونیکی فروش شود.
وی تصریح کرد: در این مرحله ازبرخورد با تخلفات، پنج شرکت حمل ونقل مسافر مستقر درپایانه مرکزی قم( پایانه کوثر) به مدت یک هفته تا یکماه تعطیل و نسبت به پلمپ و درج بنر تعطیلی هر شرکت اقدام شد.
اسدی افزود: در ادامه، نسبت به ابطال پروانه پنج دفتر فروش بلیت اتوبوس نیز درسطح شهر قم اقدام شد.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جادهای استان قم در ادامه به روند استعلام و احراز تخلفات شرکتها و دفاتر فروش بلیط اتوبوس اشاره کرد و گفت: پس از رویت تخلفات استعلامی که غالبا توسط کاربران و نظار حوزه معاونت حمل ونقل صورت می گیرد، نسبت به بررسی و تشکیل کمیسیون ویژه در محل شرکت و دفتر فروش بلیت اقدام می شود.
اسدی افزود: پس از ارائه موارد تخلفی و استماع ادله مدیران شرکتها و مسئولان دفات رفروش بلیت، درصورت احراز تخلف، نسبت به صدور حکم در محل اقدام می شود.
وی با یادآوری این مهم که نوع احکام صادره متناسب با تخلفات موضوعه می باشدعنوان کرد: در صورت تکرار تخلفی (بیش از سه بار) توسط شرکتهای حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر، متناسب با نوع تخلف، حکم به تعطیل شرکت، گاها به مدت یکسال داده خواهد شد.
اسدی تصریح کرد: با توجه به مطالعات صورت گرفته، درصورت استفاده کاربران از سامانههای الکترونیکی ارائه خدمات سفر، تخلفات دربخش حمل و نقل جاده ای به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جادهای استان قم درخاتمه اظهار داشت: کاربران در صورت مشاهده هرنوع تخلف درحوزه حمل ونقل جادهای ( اعم از کالا و مسافر) می توانند جهت اطلاع با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام / 106