کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام آیت‌الله اعرافی به سیدحسن نصرالله در پی جنایت اسرائیل

خبرگزاری تسنیم , 28 شهريور 1403 ساعت 16:12

مدیر حوزه‌های علمیه خطاب به سیدحسن نصرالله تاکید کرد: بدون تردید اقدام‌های تروریستی و جنون آمیز رژیم صهیونیستی از سر استیصال و شکست‌های پیاپی بوده و به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت شاهد نابودی کامل این رژیم سفاک و جنایتکار خواهیم بود.


به گزارش قم نیوز،در پی اقدام جنایتکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان، آیت الله علیرضا اعرافی؛ مدیر حوزه‌های علمیه کشور خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

علامه مجاهد، رهبر سرافراز مقاومت اسلامی حزب الله لبنان_حضرت مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله (دامت توفیقاته)

سلام علیکم
با آرزوی دوام توفیقات و تعظیم ایام ولادت نبی مکرم اسلام و صادق آل محمد علیهما السلام و هفته وحدت مسلمین جهان.

ضمن محکومیت جنایت تروریستی رژیم اشغالگر که به شهادت و جراحت جمعی از مردم لبنان و مجاهدانی از حزب الله مقاوم منجر شد، از سوی حوزه‌های علمیه و مراجع عالیقدر و علماء مراتب همدردی را اعلام کرده و با همه توان حمایت خود را از مبارزات و مجاهدت‌های مجاهدان جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده ابراز می‌داریم.

بدون تردید این گونه اقدام‌های تروریستی و جنون آمیز از سر استیصال و شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی بوده و به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت شاهد نابودی کامل این رژیم سفاک و جنایتکار خواهیم بود.

الَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِلَّهِ وَالرَّسُولِ مِن بَعْدِ مَا أَصَابَهُمُ الْقَرْحُ لِلَّذِینَ أَحْسَنُوا مِنْهُمْ وَاتَّقَوْا أَجْرٌ عَظِیمٌ


کد مطلب: 111062

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/111062/پیام-آیت-الله-اعرافی-سیدحسن-نصرالله-پی-جنایت-اسرائیل

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir